Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

15 лютого 2018 р. у Національному транспортному університеті відбувся черговий щорічний науково-практичний семінар «Педагог постіндустріального суспільства: професіоналізм, компетентність, культура»18 Лютого 2018р.

           

 

 

У семінарі взяли  участь науковці Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, викладачі Національного транспортного університету, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Києво-Могилянської академії, Кам’янець-Подільського національного університету імені І.Огієнка та ін. Також в роботі семінару активну участь брали студенти 4 курсу спеціальності «Професійна освіта (Транспорт)» факультету економіки та права НТУ.

З привітанням гостей семінару виступили декан факультету економіки та права Національного транспортного університету, доктор економічних наук, професор Бондар Наталія Миколаївна та завідувач кафедри філософії та педагогіки, доктор філософських наук, професор, голова оргкомітету семінару Богачевська Ірина Вікторівна.

На семінарі обговорювалися питання педагогічної культури педагога професійного навчання, особистісного підходу до визначення сутності професійної компетентності педагога вищої школи, підвищення якості професійної освіти та навчання як умови забезпечення сталого розвитку суспільства, компетентнісного підходу до проектування результатів навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів та ін.

На семінарі були презентовані результати міжнародного проекту програми ЄС Erasmus+ у сфері вищої освіти «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів закладів професійної освіти і навчання» (ITE-VET). Зокрема, в.о. завідувача кафедри педагогіки та психології ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», доктор педагогічних наук, професор Артюшина Марина Віталіївна виступила з доповіддю «Проблеми обґрунтування практико-орієнтованого змісту підготовки педагогів професійного навчання у вищих закладах освіти». У доповіді було представлено результати опитування викладачів закладів професійної освіти щодо відповідності підготовки педагогів професійного навчання (інженерів-педагогів) у вищих закладах освіти запитам практико-орієнтованої педагогічної діяльності, окреслено відмінності навчальних планів підготовки викладачів економіки для професійної освіти і навчання в Україні та за кордоном, показано шляхи модернізації навчального плану підготовки педагогів професійного навчання в галузі економіки у напрямку збільшення практичної спрямованості змісту навчання.