Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Соціологія реклами

Метою курсує розкриття змісту предмету соціології реклами, вдосконалення розробки рекламної кампанії, стимулювання споживацької аудиторії.

Завдання: аналіз рекламних текстів, виявлення основних компонентів впливу на споживача рекламних комунікацій; надати навики інтерпретації різних видів рекламних комунікацій і відбір рекламного звернення для кожного окремного продукту; розкрити принципи впливу на споживачів з метою просування продукту на ринку ; навчити студентів використовувати методи соціологічного опитування споживачів, виміру здобутої інформації і оцінки при сприйнятті продукту і інформації про нього.

Остання редакція: 07.04.16

Публікаціі з предмету

  • Соціологія реклами (261.5 KB)методичні матеріали щодо  змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни«Соціологія реклами»12 Липня 2016 р.
  • Соціологія реклами (87 KB)паспорт дисципліни «Соціологія реклами»12 Липня 2016 р.