Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Підсумки конференції «Психологічне здоров’я персоналу організацій: основні теоретичні проблеми та технології забезпечення»01 Квітня 2021р.

31 березня 2021 року в рамках ХІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Психологічне здоров’я персоналу організацій: основні теоретичні проблеми та технології забезпечення», організована спільно лабораторією організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України та кафедрою педагогіки та психології ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».

У конференції взяли участь науковці, викладачі, аспіранти та студенти, що цікавляться питаннями збереження та дослідження психологічного здоров’я особистості у навчальній та професійній діяльності.

На конференції були представлені доповіді:

  • «Стиль життєдіяльності  та проблеми психологічного здоров’я освітнього персоналу»(Максименко С.Д., дійсний член НАПН України, академік-секретар Відділення психології, вікової фізіології та дефектології НАПН України, доктор психологічних наук, професор, директор Інституту психології імені  Г.С. Костюка НАПН України, Президент ВГО «Товариство психологів України»);
  • «Вплив копінг-стратегій на психологічне здоров'я персоналу освітніх організації»(Карамушка Л. М., дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, заступник директора з науково-організаційної роботи та міжнародних наукових зв’язків Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, завідувачка лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Президент Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці);
  • «Формування психологічного здоров’я як актуальне завдання психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців в економічному університеті»(Артюшина М.В.,  доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри педагогіки та психології ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»;
  • «Довіра та психологічна безпека як чинники психологічного здоров’я персоналу організацій»(Савченко О.В., доктор психологічних наук, доцент, заступник завідувача кафедри педагогіки та психології ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»);
  • «Основні підходи до дослідження проблеми самоефективності особистості в контексті забезпечення психологічного здоров’я в зарубіжній психології»(Креденцер О.В., доктор психологічних наук, доцент, провідний науковий співробітник лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України
  • «До проблеми дослідження  невротичних стилів поведінки особистості в умовах ковідної пандемії»(Борисенко Л.Л., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
  • «Розвиток умінь майбутніх психологів із забезпечення професійного здоров’я персоналу організації на заняттях з психології здоров’я в КНЕУ»(Ловка О.В., кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»);
  • «Креативність особистості як детермінанта забезпечення психологічного здоров’я освітнього персоналу»(Лагодзінська В. І., кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України) та інші.

Учасники обговорили умови збереження психологічного здоров’я особистості в умовах пандемії Covid-19, проблеми викладання валеологічних дисциплін, перспективи проведення спільних наукових досліджень та подальших науково-практичних заходів за відповідною тематикою.

За результатами конференції було прийнято низку важливих рішень:

  1. Позитивно оцінити досвід двох інституцій в аналізі та осмисленні проблеми  психологічного здоров’я освітнього персоналу (на рівні наукових досліджень та освітньо-педагогічної діяльності).
  2. Сприяти спільному вивченню  проблеми психологічного здоров’я науково-педагогічних працівників, зокрема в період пандеміїCovid-19(через проведення спільних науково-практичних форумів, виконання спільних проектів тощо).
  3. Посилювати впровадження в навчально-виховний процес навчальних курсів для студентів з проблеми забезпечення психологічного здоров’яперсоналу в організації.
  4. Сприяти  оволодінню студентамиметодами діагностики та корекції психологічного здоров’яперсоналу в організації під час проходження студентами  практики в науковій установі.
  5. Сприяти наданню психологічної допомоги студентам та викладачам в період пандемії Covid-19 через психологічну службу закладу вищої освіти.

 

Запис конференції можна переглянути тут