Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

17-18 лютого 2020 р. в Університеті Констанц відбувся перший воркшоп проєкту ErasmusPlus PAGOSTE20 Лютого 2020р.

                           

 

17-18 лютого 2020 року в Університеті Констанц відбувся перший воркшоп проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)».

 

Серед учасників – партнерів:

  • Університет Констанц (Німеччина)
  • Віденський університет економіки та бізнесу (Австрія)
  • Римський університет Тре (Італія)
  • Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана (Україна)
  • Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського (Україна)
  • Національний транспортний університет (Україна)
  • Українська інженерно-педагогічна академія (Україна)
  • Міністерство освіти і науки України (Україна)
  • Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук (Україна)

 

Метою семінару було обговорення реалізації першого робочого пакета «Аналіз управління професійною освітою викладачів», а також питань, пов’язаних із забезпеченням якості та стійкості результатів реалізації проєкту, розробленням плану комунікації та десимінації.

 

Під час зустрічі українські партнери презентували особливості підготовки викладачів професійної освіти в Україні, наявні проблеми та виклики, а також імовірні способи їх вирішення.

 

У процесі обговорення учасники мали змогу ознайомитися із результатами Еразмус+ проєкту «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» (2016 – 2018).

 

Від КНЕУ у семінарах взяли участь:

 

  • Світлана Цимбалюк, декан факультету управління персоналом, соціології та психології
  • Марина Артюшина, завідувач кафедри педагогіки та психології
  • Оксана Саркісова, доцент кафедри педагогіки та психології
  • Тетяна Шкода, доцент кафедри управління персоналом та економіки праці

 

Програма включала презентації управління підготовкою викладачів для професійної освіти в європейських країнах. Отже, українські партнери мали змогу вивчити різні підходи до управління та оцінити можливості їх імплементації в Україні під час реалізації проєкту.

 

У рамках семінару учасники також відвідали Центр професійного навчання (Berufsschulzentrum) в Радофцел, що є важливим в контексті реалізації цілей проєкту, оскільки метою PAGOSTE є налагодження зв’язків між різними стейкхолдерами, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної освіти, зокрема професійно-технічними закладами та університетами, а отже, вдосконалити механізми управління підготовкою викладачів для професійної освіти в Україні.

 

This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein