Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Четвертий воркшоп проєкту Erasmus PAGOSTE у Третьому Римському Університеті (02-05.11.2022)05 Листопада 2022р.

                        

 

02-05 листопада 2022 року у Третьому Римському Університеті відбувся четвертий воркшоп проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» за участю критичного друга.

Цілями воркшопу були:

  • обговорити впровадження структур управління на основі партнерства (УОП) у закладах вищої освіти;
  • проаналізувати хід роботи щодо впровадження УОП на національному рівні;
  • відвідати заклад професійної освіти та Третій Римський Університет для вивчення практичного досвіду організації навчання в італійській системі професійної освіти;
  • визначити проєктні завдання, які були відкладені під час війни, та обговорити можливості їх виконання;
  • обговорити виконання дисемінаційного робочого пакета;
  • обговорити реалізацію та результати проєкту з критичним другом.

Серед учасників представники:

  • Університету Констанца;
  • Віденського університету економіки та бізнесу;
  • Третього римського університету;
  • Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана;
  • Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського;
  • Національного транспортного університету;
  • Української інженерно-педагогічної академії;
  • Міністерства освіти і науки України;
  • Інституту професійної освіти Національної академії педагогічних наук.

З вітальним словом виступили:

  • Джованні Серра, організатор зустрічі, Третій Римський Університет;
  • Томас Дайсінгер, координатор проєкту, Університет Констанца.

Томас Дайсінгер та Оксана Мельник (Університет Констанца) зробили загальний огляд реалізації проєкту у розрізі робочих пакетів та запланованих активностей протягом поточного та наступного проєктних років.

 

Результати впровадження концепцій розвитку системи підготовки викладачів професійної освіти на основі стандартизації та партнерства презентували українські університети – партнери.

 

Світлана Цимбалюк (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана) розповіла про дисемінаційні активності, організовані українськими університетами – партнерами проєкту.

 

Ірина Шумік (Міністерство освіти і науки України) презентувала напрацювання з методичних рекомендацій щодо запровадження механізмів управління на основі партнерства у закладах вищої освіти, що здійснюють підготовку викладачів професійної освіти.

 

Було організовано модеровану дискусію щодо шляхів і перспектив управління на основі партнерства при підготовці викладачів професійної освіти на національному рівні в Україні.

 

Дар’я Вороніна-Пригодій(Інститут професійної освіти НАПН України) презентувала:

  • концепцію та дизайн онлайн платформи для взаємодії між стейкхолдерами, зацікавленими у підготовці викладачів професійної освіти;
  • зміни до професійного стандартуза професією 3340 «Педагог професійного навчання».

Під час воркшопу партнери мали плідну дискусію щодо розвитку партнерства у сфері підготовки викладачів професійної освіти, створення професійної мережі, ролі Міністерства освіти і науки України у розробці механізмів управління підготовкою викладачів, шляхів підвищення мотивації молоді до викладацької діяльності та престижності професії викладача.

 

Учасники воркшопу відвідали професійний заклад «Домініція Луцілла», де обговорили співпрацю закладів професійної освіти зі стейкхолдерами.

 

This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein