Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

ТРЕТІЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ САМІТ КАДРОВИКІВ УКРАЇНИ26 Листопада 2013р.

29 листопада 2013 року
у ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана»
за участі кафедри управління персоналом та економіки праці відбудеться

ТРЕТІЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ САМІТ КАДРОВИКІВ УКРАЇНИ

САМІТ кадровиків та HR-директорів України - це щорічна професійна подія року для керівників і фахівців кадрових служб, hr - директорів і керівників підприємств України.

Інформацією та досвідом поділяться представники державних органів України, які брали участь у написанні законів та змін до них, кращі експерти провідних кадрових видань, а також керівники - практики провідних компаній України.

Початок о 10.00.
Реєстрація о 9.30.

Порядок денний Третього Всеукраїнського Саміту кадровиків України:

ГЕНЕРАЛЬНА СЕСІЯ (10.00 - 13.00)

І. ОСТАННІ ЗМІНИ В ТРУДОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ. ОГЛЯД НОВАЦІЙ І ПЕРСПЕКТИВ

Васильова З. М. - експерт Всеукраїнської асоціації кадровиків, один з розробників нового Трудового кодексу , автор журналу «Довідник кадровика»

ІІ. ОФОРМЛЯЄМО ДОКУМЕНТИ ПРАВИЛЬНО: ТИПОВІ ПОМИЛКИ ТА ЇХ НАСЛІДКИ ПРИ ПЕРЕВІРЦІ ДІП

Майстер-клас:

  • Колективний договір, правила внутрішнього трудового розпорядку, штатний розклад. Роль працівника служби пересолу в їх розробці
  • Планування та надання відпусток
  • Трудові книжки та їх облік

Ліпчанська В. - експерт Всеукраїнської асоціації кадровиків, колишній інспектор з праці

ІІІ. ЗВІЛЬНЕННЯ БЕЗ НАСЛІДКІВ ДЛЯ РОБОТОДАВЦЯ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ

Рашкевич І. А. - головний правовий інспектор праці Київської міської  ради профспілки працівників інноваційних і малих підприємств України

ПРОФЕСІЙНА СЕСІЯ (14.00 - 18.00)

І. УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ

  • Природа конфлікту
  • Вивчення особистісних проявів у конфліктах
  • Поведінка в конфліктній ситуації
  • Профілактика конфлікту

Савицький Дмитро - бізнес- тренер

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ МАСОВОГО ПРИЙОМУ ПЕРСОНАЛУ: ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ – 2013

  • Підготовка (приміщення, формуляри, оповіщення майбутніх співробітників і т. д.)
  • Сам прийом (спілкування з новими співробітниками, заповнення документів)
  • Робота відділу кадрів після прийому (внесення в базу, підписання та видача трудових договорів)

Марія Калачова - начальник відділу адміністративного управління та соціальних гарантій «Ашан Україна»

ІІІ. TALENT MANAGEMENT

  • Специфіка роботи роздрібної торгівлі: формування потреби в кадровому резерві
  • Управління поколінням Y: їх цінності і потреби
  • Система роботи з "талантами" компанії
  • Оцінювання і відбір кандидатів до кадрового резерву
  • Навчання та розвиток
  • Робота з планами розвитку
  • Оцінювання ефективності talent management

Анжела Черкасова - HR-менеджер «Адідас- Україна»

ІV. ПЕРЕЖИВАННЯ СИТУАЦІЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ НЕМАТЕРІАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ

  • Як вплинула економічна нестабільність на нематеріальну мотивацію в організаціях (досвід, думки керівників, враження співробітників)
  • Що повинен знати керівник про психологічні особливості переживання ситуації нестабільності - особистістю і групою співробітників
  • Висновки останніх років: які інструменти нематеріального стимулювання в актуальних умовах приносять користь, а які - перешкода для продуктивної роботи персоналу

Товстолузька Л. Г. - директор Тренінгового центру «Ніка». Бізнес-тренер, консультант в сфері організаційного розвитку

V. 5 КРОКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАТЕРІАЛЬНОГО СТИМУЛЮВАННЯ В ПЕРІОД СПАДУ

  • Оптимізація планових (штатних) зарплат
  • Мінімізація погодинної оплати
  • Зниження гарантованих зарплат
  • Прогресивне преміювання
  • Реформа «зверху»

Ратнер А. Г. - організаційний консультант , бізнес-тренер, співавтор автоматизованої системи оплати праці «LaMa - СОПОТ»

Місце проведення: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, м. Київ, проспект Перемоги, 54/1, Конференц-залa.