Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

20-22 лютого 2018 р. в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана відбувся семінар для викладачів у межах проекту Erasmus «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» 23 Лютого 2018р.

 

     

20-22 лютого 2018 р. в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана відбувся семінар для викладачів у межах проекту Erasmus+«Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP.

 

У семінарі взяли участь викладачі педагогіки та дидактики:

  • Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана;
  • Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; 
  • Львівського національного університету імені Івана Франка; 
  • Інституту професійно-технічної освіти НАПН України.

 

З вітальним словом виступила Світлана Цимбалюк, декан факультету управління персоналом, соціології та психології КНЕУ.

 

Про особливості практичної підготовки викладачів та трансферу знань через призму навчальних теорій розповів Ріхард Фортмюллер, професорВіденського університету економіки та бізнесу (Австрія).

 

Особливості організації практики студентів – майбутніх викладачів професійної освіти в Університеті Констанц (Німеччина) презентувала Віра Браун, у Віденському університеті економіки та бізнесу – Мелані Рунцлер.

 

Про особливості мотивації студентів до навчання мали змогу подискутувати учасники семінару разом зі СтефаномШуманом, професором Університету Констанц.

 

Досвідом формування соціальної компетентності у Віденському університеті економіки та бізнесу поділився з учасниками семінару Ланґер Герберт.

 

Учасники семінару мали змогу вивчити досвід іноземних колег щодо підготовки викладачів, організації практики, обмінятися думками, опрацювати інструменти підвищення мотивації студентів до навчання та формування соціальної компетентності. Семінар дав змогу переглянути окремі підходи до підготовки викладачів з погляду посилення практичної складової.

 

У кінці семінару учасникам були вручені сертифікати.