Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Результати опитування стейкхолдерами змісту ОПП «Економічна та бізнес-освіта», проведеного у межах проєкту Erasmus PAGOSTE10 Травня 2023р.

                        

Командою проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» КНЕУ проведено опитування серед стейкхолдерів освітньо-професійної програми «Економічна та бізнес-освіта» спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)» галузі знань 01 «Освітні науки/Педагогіка» (бакалаврський рівень підготовки).

 

Мета опитування – оцінювання роботодавцями змісту освітньо-професійної програми «Економічна та бізнес-освіта», актуальності та затребуваності компетентностей, програмних результатів й освітніх компонентів для майбутньої професійної діяльності здобувачів за фахом.

 

В опитуванні взяли участь представники:

  • закладів професійної (професійно-технічної) освіти;
  • закладів вищої та фахової передвищої освіти;
  • наукових установ та інших організацій.

 

Основні результати опитування:

  • 52,5 і 40% респондентів вказали, що рівень розробки ОПП є відповідно високим і вищим від середнього;
  • 82,5% зазначили, що запропонована ОПП дозволяє забезпечити успішну підготовку бакалаврів з професійної освіти;
  • 85% респондентів вважають, що випускник ОПП буде успішним на ринку праці.

 

Серед найбільш значущих компетентностей, якими мають оволодіти здобувачі, котрі навчаються за цією ОПП:

  • здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
  • здатність виявляти ініціативу та підприємливість;
  • здатність застосовувати освітні теорії та методології у педагогічній діяльності;
  • здатність забезпечити формування у здобувачів освіти цінностей громадянськості і демократії;
  • здатність керувати навчальними/розвивальними проєктами;
  • здатність реалізовувати навчальні стратегії, засновані на конкретних критеріях для оцінювання навчальних досягнень;
  • здатність використовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення та інтегрувати їх в освітнє середовище та ін.

 

З результатами опитування можна ознайомитися за посиланням:

Результати опитування стейкхолдерів щодо змісту ОПП «Економічна та бізнес освіта»  спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)»