1. Загальна психологія. Теоретико-методологічні основи науки : навч. посіб. / [О.В. Ловка, Л.А Колесніченко, Л.В. Музичко, А.В.Тімакова, Л.Л.Борисенко, Д.Г.Лавриненко]; К.: КНЕУ, 2019. – 391 с. (1,86 авт. ар.). 2. Борисенко Л.Л., Журавська Л.М., Мендрух Ю.М. Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів // Лікарська справа (Врачебное дело). – 2017. – № 7. – С. 10–16. 3. Borysenko L. L. Optimization of intellectual activity of prospectiveeconomists in innovative education environment/L. L.Borysenko //Research articles. –Geneva: PublishingCenterof theEuropean Association of pedagogues and psychologists “Science”, 2016. – P. 32–40. 4. Борисенко Л. Л. До проблеми оптимізації функціональних станів студентів у навчальній діяльності / Л.Л. Борисенко // Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії : зб. наук. робіт учасників міжн. наук.-практ. конф. (Одеса, жовтень 2017). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2017. – С. 51–54. 5. Борисенко Л. Л. Соціально-психологічні чинники девіантної поведінки молоді в сучасних умовах / Л.Л. Борисенко // // Збірник наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – 2019. – С. 199-202. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/71/conference_30-30.11.2019.pdf.- 6. Борисенко Л. Л. Рефлексивний підхід до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців-менеджерів / Л.Л.Борисенко// Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії, перспективи: зб. матеріалів IVМіжнар. наук.-практ. конф. Київ-Ірпінь, 7 квітня 2020 р. /за наук. ред. Л.М. Петренко, О.А.. Пілевич. – Київ: Університет ДФС України, 2020.- С.278-280. 7. Борисенко Л. Л. Вплив акцентуацій особистості на формування невротичних стилів поведінки / Л.Л.Борисенко // Психологія та педагогіка: історія розвитку, сучасний стан та перспективи досліджень: Збірник наук.роб.учасників міжнар.наук.-практ.конф.(18–19 вересня 2020 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. – С.30-33. 8. Борисенко Л.Л. До проблеми емоційного вигорання студентів в умовах дистанційного навчання під час карантинних обмежень. / Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії: збір. наук праць. - Переяслав, 2020 .- С.45-49. 9. Борисенко Л.Л. Соціальна фрустрованість особистості як чинник адаптації студентів закладів вищої освіти. 10.До проблеми емоційного вигорання студентів в умовах дистанційного навчання під час карантинних обмежень. / Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії: збір. наук праць. - Переяслав, 2021 .- С.32-36. 11. Borysenko L. Social frustration of the personality as a factor of adaptation of students of higher education institutions/ Taras Shevchenko 7th international congress on social sciences. November 23-24, 2021, Ankara, Tyrkey. 12.Borysenko L.у співавторстві: Korvat L., Lovka O., Lovochkina A., Serhieienkova O., Beridze K. Study of the mental state of students in the process of online education during the coronavirus pandemic // Wiadomosci Lekarskie, Vol 74(11). |