| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра педагогіки та психології»
- Викладачі»
- Журавська Лариса Миколаївна
Журавська Лариса МиколаївнаКафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат педагогічних наук |
---|
Стаж роботи: | 40 років |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта 1976 – 1981 р.р. – навчання в Українській сільськогосподарській академїя (нині Національний Університет біоресурсів і природокористування) за спеціальністю «сільське господарство» (професійна освіта), присвоєно кваліфікацію спеціаліста «інженер-викладач» (диплом ЗВ №770970 від 18.07.1981 р.); 1996 - 1998 р.р. – навчання в Українському фінансово-економічному інституті (УФЕІ) за спеціальністю «облік та аудит», присвоєно кваліфікацію спеціаліста «економіст» (КХ №10451093 від 4.06.1998 р.). 1997 – 2001 р.р. – здобувач наукового ступеня та навчання в аспірантурі за спеціальністю 13.00.04 теорія та методика професійної освіти на базі Національного аграрного університету. У 2001 р. захистила кандидатську дисертацію на здобуття наукового ступеня за спеціальністю 13.00.04 теорія та методика професійної освіти на тему «Педагогічні умови управління самостійною роботою студентів вищих закладів освіти» в Українській сільськогосподарській академії (диплом ДК №010524). 2004 р. – отримала вчене звання доцента кафедри педагогіки та психології. 2002 р. – підвищення кваліфікації в Київському національному економічному університеті за програмою тренінгу спеціальної педагогічної підготовки «Сучасні методики навчання» (свідоцтво підвищення кваліфікації СПК А Е №160128 від 20.02.2002 р.) 2009 р. – навчання за програмою дистанційного курсу «Сучасні технології дистанційного начння» на базі Проблемної лабораторії дистанційного навчання Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (сертифікат від 27.05.2009 р.) 2013 р. – підвищення кваліфікації в Інституті підвищення кваліфікації ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»за програмою «Розроблення і використання дистанційних курсів у навчальному процесі» ( свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СПВ 007119, від 27.06.2013 р.) 2014 р. – підвищення кваліфікації в Інституті підвищення кваліфікації ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»за програмою «Розробка дистанційних курсів», (свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СПВ 006560, від 26.03.2014 р.) 2017 р. – підвищення кваліфікації в Інституті підвищення кваліфікації ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»за програмою«Сучасні ІКТ у навчальному процесі економічного університету» (свідоцтво про підвищення 12СС 02070884/ 035761-17, від 10.05.2017 р.) 2014 р. – навчання на базовому курсі з позитивної психотерапії та отримання кваліфікації «психолог-консультант» (Міжнародної Академії позитивної психотерапії (IAPP, Вісбаден, Німеччина), сертифікат 025-UKR-2014від 14.01.2014 р.) 2016 р. – отримання кваліфікації професійний коуч (Professional Coach ICU (Coaching center International Coaches Union (ICU), International Coach and Trainar Association (ICTA), сертифікат № 5992 від 10.07.2016 р.) 2019 р. – підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»за програмою «Формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя» 2023 р. - підвищення кваліфікації в Навчально-науковому інституті бізнес-освіти імені Анатолія Поручника ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»за програмою «Досконалість викладання». Професійна діяльність 1981 – 1996 р.р. – викладач загальнотехнічних дисципліни (технічна механіка) у Немішаєвському сільськогосподарському та Ірпінському індустріальному технікумах 1996 – 1998 р.р. – методист методичного відділу та завідувач лабораторією активних методів навчання в Ірпінському фінансово-економічному інституті (УФЕІ) 1996 – 1998 р.р. – викладач психолого-педагогічних дисциплін в УФЕІ 1998 – 2004 р.р. – викладач психолого-педагогічних дисциплін в Київському університеті туризму, економіки і права 2001 – 2004 р.р. – доцент кафедри педагогіки та психології Київського університету туризму, економіки і права З 2004 року – доцент кафедри педагогіки та психології ДВНЗ КНЕУ імені Вадима Гетьмана Організаційна робота – Куратор і тренер “Курсу викладача-початківця” в УФЕІ (1996-1998 р.р.). –Член проєктної групи та групи забезпечення освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні «Професійна освіта (Економіка)» за спеціальністю 015 Професійна освіта (Економіка) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка (2017-2019 рр.) – Координатор та тренер тренінг-курсів для підвищення кваліфікації викладачів: "Технології інноваційного навчання в економічному університеті" (2013-2016), "Формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя" (з 2016 р.) Наукова робота Видано 89: 1 колективна монографія, 9 навчальних посібників, 19 статей у наукових, зокрема фахових виданнях, 2 статті у наукових фахових виданнях, які входять до міжнародних наукометричних баз даних, участь у 28 конференціях з наданням тез та статей, 30 роботи методичного та навчально-методичного характеру. Профілі у наукометричих базах: Профіль на GoogleScholar Підготувала кандидата наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти Остапенко Ельвіра Олексіївна дисертація «Формування готовнсті майбутніх економістів до професійного саморозвитку», представлена на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (диплом кандидата педагогічних наук ДК № 032889 від 15.12.2015 р.) Офіційний опонент на захисті 3 кандидатських дисертацій зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти: 1. Романова Ганна Миколаївна, дисертація«Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів», представлена на на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (КНЕУ, спец. вчена рада Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, 2003 р.) 2. Гресь Наталія Леонідівна, дисертація “Організаційно-методичні засади виробничої практики майбутніх фахівців обліково-економічного профілю”на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (НАУ, спец. вчена рада Інституту вищої освіти НАПН України, 2010 р.) 3. Ільченко Алла Анатоліївна, дисертація “Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з програмування у вищих навчальних закладах І – ІІ рівнів акредитації” на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (НАУ, спец. вчена рада Національного авіаційного університету, 2011 р.) Рецензування дисертаційних досліджень на кафедрі – 4 Викладацька діяльність Дисципліни, що викладаються на кафедрі педагогіки та психології КНЕУ: – Тренінг-курс "Цілепокладання та мотивація у навчанні" – Тренінг-курс "Коучинг і медіація в бізнес-освіті" –«Психологія» –«Педагогіка та психологія» Тренінги на тренінг-курсі «Формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя» в Інституті післядипломної освіти ДВНЗ «київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»: – Круглий стіл «Роль та завдання викладача університету у формуванні компетентностей ХХІ сторіччя у студентів» – Коучингові технології як інструмент взаємодії з людьми – Управління часом – Особистісні якості викладача у запровадженні компетентностей ХХІ сторіччя – Круглий стіл "Впровадження у педагогічну діяльність компетентностей ХХІ сторіччяза фаховим спрямуванням викладача" Нагороди Почесна грамота з нагоди Дня науки за вагомий особистий внесок у розвиток науково-дослідної й інноваційної діяльності Університету, КНЕУ, 11.05.2018 Почесна грамота за вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів, плідну науково-педагогічну діяльність та з нагоди святкування 115-ої річниці заснування ДВНЗ "Київський національний економічни університет імені Вадима Гетьмана", КНЕУ, 21.10.2021 Подяка за належну організацію та проведення на високому рівні тренінг-курсу "Формування у студентів компетентностей ХХІ століття", Адміністрація ДНЗ "Одеський професійний ліцей сфери послуг Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського", 2021 |
Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат педагогічних наук |
---|
Стаж роботи: | 40 років |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта 1976 – 1981 р.р. – навчання в Українській сільськогосподарській академїя (нині Національний Університет біоресурсів і природокористування) за спеціальністю «сільське господарство» (професійна освіта), присвоєно кваліфікацію спеціаліста «інженер-викладач» (диплом ЗВ №770970 від 18.07.1981 р.); 1996 - 1998 р.р. – навчання в Українському фінансово-економічному інституті (УФЕІ) за спеціальністю «облік та аудит», присвоєно кваліфікацію спеціаліста «економіст» (КХ №10451093 від 4.06.1998 р.). 1997 – 2001 р.р. – здобувач наукового ступеня та навчання в аспірантурі за спеціальністю 13.00.04 теорія та методика професійної освіти на базі Національного аграрного університету. У 2001 р. захистила кандидатську дисертацію на здобуття наукового ступеня за спеціальністю 13.00.04 теорія та методика професійної освіти на тему «Педагогічні умови управління самостійною роботою студентів вищих закладів освіти» в Українській сільськогосподарській академії (диплом ДК №010524). 2004 р. – отримала вчене звання доцента кафедри педагогіки та психології. 2002 р. – підвищення кваліфікації в Київському національному економічному університеті за програмою тренінгу спеціальної педагогічної підготовки «Сучасні методики навчання» (свідоцтво підвищення кваліфікації СПК А Е №160128 від 20.02.2002 р.) 2009 р. – навчання за програмою дистанційного курсу «Сучасні технології дистанційного начння» на базі Проблемної лабораторії дистанційного навчання Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (сертифікат від 27.05.2009 р.) 2013 р. – підвищення кваліфікації в Інституті підвищення кваліфікації ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»за програмою «Розроблення і використання дистанційних курсів у навчальному процесі» ( свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СПВ 007119, від 27.06.2013 р.) 2014 р. – підвищення кваліфікації в Інституті підвищення кваліфікації ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»за програмою «Розробка дистанційних курсів», (свідоцтво про підвищення кваліфікації 12СПВ 006560, від 26.03.2014 р.) 2017 р. – підвищення кваліфікації в Інституті підвищення кваліфікації ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»за програмою«Сучасні ІКТ у навчальному процесі економічного університету» (свідоцтво про підвищення 12СС 02070884/ 035761-17, від 10.05.2017 р.) 2014 р. – навчання на базовому курсі з позитивної психотерапії та отримання кваліфікації «психолог-консультант» (Міжнародної Академії позитивної психотерапії (IAPP, Вісбаден, Німеччина), сертифікат 025-UKR-2014від 14.01.2014 р.) 2016 р. – отримання кваліфікації професійний коуч (Professional Coach ICU (Coaching center International Coaches Union (ICU), International Coach and Trainar Association (ICTA), сертифікат № 5992 від 10.07.2016 р.) 2019 р. – підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»за програмою «Формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя» 2023 р. - підвищення кваліфікації в Навчально-науковому інституті бізнес-освіти імені Анатолія Поручника ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»за програмою «Досконалість викладання». Професійна діяльність 1981 – 1996 р.р. – викладач загальнотехнічних дисципліни (технічна механіка) у Немішаєвському сільськогосподарському та Ірпінському індустріальному технікумах 1996 – 1998 р.р. – методист методичного відділу та завідувач лабораторією активних методів навчання в Ірпінському фінансово-економічному інституті (УФЕІ) 1996 – 1998 р.р. – викладач психолого-педагогічних дисциплін в УФЕІ 1998 – 2004 р.р. – викладач психолого-педагогічних дисциплін в Київському університеті туризму, економіки і права 2001 – 2004 р.р. – доцент кафедри педагогіки та психології Київського університету туризму, економіки і права З 2004 року – доцент кафедри педагогіки та психології ДВНЗ КНЕУ імені Вадима Гетьмана Організаційна робота – Куратор і тренер “Курсу викладача-початківця” в УФЕІ (1996-1998 р.р.). –Член проєктної групи та групи забезпечення освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні «Професійна освіта (Економіка)» за спеціальністю 015 Професійна освіта (Економіка) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка (2017-2019 рр.) – Координатор та тренер тренінг-курсів для підвищення кваліфікації викладачів: "Технології інноваційного навчання в економічному університеті" (2013-2016), "Формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя" (з 2016 р.) Наукова робота Видано 89: 1 колективна монографія, 9 навчальних посібників, 19 статей у наукових, зокрема фахових виданнях, 2 статті у наукових фахових виданнях, які входять до міжнародних наукометричних баз даних, участь у 28 конференціях з наданням тез та статей, 30 роботи методичного та навчально-методичного характеру. Профілі у наукометричих базах: Профіль на GoogleScholar Підготувала кандидата наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти Остапенко Ельвіра Олексіївна дисертація «Формування готовнсті майбутніх економістів до професійного саморозвитку», представлена на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (диплом кандидата педагогічних наук ДК № 032889 від 15.12.2015 р.) Офіційний опонент на захисті 3 кандидатських дисертацій зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти: 1. Романова Ганна Миколаївна, дисертація«Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів», представлена на на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (КНЕУ, спец. вчена рада Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, 2003 р.) 2. Гресь Наталія Леонідівна, дисертація “Організаційно-методичні засади виробничої практики майбутніх фахівців обліково-економічного профілю”на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (НАУ, спец. вчена рада Інституту вищої освіти НАПН України, 2010 р.) 3. Ільченко Алла Анатоліївна, дисертація “Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з програмування у вищих навчальних закладах І – ІІ рівнів акредитації” на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти (НАУ, спец. вчена рада Національного авіаційного університету, 2011 р.) Рецензування дисертаційних досліджень на кафедрі – 4 Викладацька діяльність Дисципліни, що викладаються на кафедрі педагогіки та психології КНЕУ: – Тренінг-курс "Цілепокладання та мотивація у навчанні" – Тренінг-курс "Коучинг і медіація в бізнес-освіті" –«Психологія» –«Педагогіка та психологія» Тренінги на тренінг-курсі «Формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя» в Інституті післядипломної освіти ДВНЗ «київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»: – Круглий стіл «Роль та завдання викладача університету у формуванні компетентностей ХХІ сторіччя у студентів» – Коучингові технології як інструмент взаємодії з людьми – Управління часом – Особистісні якості викладача у запровадженні компетентностей ХХІ сторіччя – Круглий стіл "Впровадження у педагогічну діяльність компетентностей ХХІ сторіччяза фаховим спрямуванням викладача" Нагороди Почесна грамота з нагоди Дня науки за вагомий особистий внесок у розвиток науково-дослідної й інноваційної діяльності Університету, КНЕУ, 11.05.2018 Почесна грамота за вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів, плідну науково-педагогічну діяльність та з нагоди святкування 115-ої річниці заснування ДВНЗ "Київський національний економічни університет імені Вадима Гетьмана", КНЕУ, 21.10.2021 Подяка за належну організацію та проведення на високому рівні тренінг-курсу "Формування у студентів компетентностей ХХІ століття", Адміністрація ДНЗ "Одеський професійний ліцей сфери послуг Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського", 2021 |
Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Напрямки наукових досліджень: | - управління та самоуправління самостійною роботою студентів, - саморозвиток особистості, - розвиток компетентностей ХХІ століття та професійно необхідних якостей особистості, - вдосконалення професійної майстерності викладачів, - викладання психолого-педагогічних дисциплін у ВНЗ нeпeдагогічного профілю, - андрагогіка, - активні методи навчання, - тренінгові технології навчання, - застосування інформаційних технологій у навчальному процесі, - дистанційне та змішане (поєднання дистанційного та очного) навчання, - коучингова технологія навчання. |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Колективна монографія - Трансформація самостійної навчальної діяльності у готовність до професійного саморозвитку засобами технологій особистісно орієнтованого навчання : монографія / М. М. Бондар, Л.М. Журавська, Е. О. Остапенко та ін. – Ніжин : Видавництво «Аспект- Поліграф», 2016. – 760 с. / 336 с.
Навчальні посібники: - Журавська Л.М. Соціально-психологічний тренінг: розвиток якостей особистості працівників сфери туризму: навч. посібник для студентів вищих навч. закладів. –К.: Видавничий дім «Слово», 2006. – 312 с. (13 др. арк.)– (Гриф МОН України (лист № 14/18.2-157 від 26.01.05)).
- Оподаткування прибутку підприємств: Курс лекцій. Підручник // Л.М.Журавська, В.Л.Журавський, Накай А.І., Н.І. Мірошніченко, С.П. Яковчук та інші. – К.: Вісник податкової служби України, 1998. - 103 с./ 10 с.
- Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: Навч.посіб С.У.Гончаренко, П.М.Олійник, В.К.Федорченко, Н.А.Фоменко, Л.І.Поважна / За ред.С.У.Гончаренка, П.М. Олійника.К.: Вища шк., 2003.- С.208 -221/ 13,5 с.
- Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі: навч. посіб. / [М. В. Артюшина, О. М. Котикова, Г. М. Романова та ін.]; за ред. М. В. Артюшиної, О. М. Котикової, Г. М. Романової. – К. : КНЕУ, 2007. – 528 с.,С.422-447 / 25 с. – (Гриф МОН України (лист № 1.4/18-Г-488 від 17.07.06)).
- Психологія та педагогіка: навч. посіб. / [Л. А. Колесніченко, М. В. Артюшина, О. М. Котикова та ін.] ; за заг. ред. Л. А. Колесніченко. – К. : КНЕУ, 2008. – 408 с.,С.243-266, 373-399 / 46 с.– (Гриф МОН України (лист № 1.4/18-Г-1632 від 05.10.07)).
- Психологія діяльності та навчальний менеджмент : навч. посіб. / [М. В. Артюшина, Л. М. Журавська, Л. А. Колесніченко та ін.] ; за заг. ред. М. В. Артюшиної. – К. : КНЕУ, 2008. – 336 с., С. 44-67, 116-131/ 58 с. – (Гриф МОН України (лист № 1.4/18-Г-1986 від 13.11.07)).
- Формування психолого-педагогічної компетентності викладачів: тренінг-курс для викл. ун-ту [Л.О.Савенкова, М.В.Артюшина, Г.М.Романова та ін.];за заг. ред. Л.О. Савенкової, Г.М. Романової. – К. : КНЕУ, 2011. –390 с.,С.213 – 223/10 с.
- Соціально-психологічний тренінг «Розвиток особистісних якостей менеджера». Практикум / [В.В.Завірюха, В.В.Сгадова, Л.В.Корват та ін.]; за заг. ред. В.В. Завірюхи. – К.: КНЕУ, 2011. –185 с., С.42-49, С.54-66, 168-190/ 43 с.
- Організація навчального процесу в умовах інноваційного розвитку економічного університету:Навч.-практ. вид. /Л.О.Савенкова, М.В.Артюшина, Г.М.Романова та ін.; за ред. М.В.Артюшиної, Г.М.Романової. – К: КНЕУ, 2014. - 312с. - С.73-86 /13 с.
Статті в журналі, що цитується у Scopus: - Борисенко Л. Л. Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів / Л.Л. Борисенко, Л.М. Журавська, Ю.М. Мендрух // Лікарська справа (Врачебное дело). – 2017. – № 7. – С. 3-9.
- Комп’ютерне тестування професійної компетеності державних службовців /В.Л. Журавський, Л. М. Журавська// Актуальні проблеми економіки: Зб. наук. Праць. - № 12. – К.: ТОВ «Наш формат», 2013 - С 219- 226.
Статті у наукових, зокрема у фахових виданнях: - Журавська Л.М. Організація СРС у вищій школі / Л.М. Журавська // Придніпровський науковий вісник. - Дніпропетровськ. - 1998.- № 127 (194).- С.24-33.
- Журавська Л.М. Концептуальні умови управління самостійною роботою студентів у вищих закладах освіти / Л.М. Журавська // Освіта і управління. - К. - 1999.- Т.3, № 2. - С.105-115/ 11 с.
- Журавська Л.М. Структурно-логічна модель управління самостійною роботою студентів у вищому навчальному закладі / Л.М. Журавська // Науково-методичний журнал “Нова педагогічна думка”. - Рівне. - 1999.- № 2 .- С.19-24.
- Журавська Л.М. Викладач як керівник процесу самостійної роботи студентів / Л.М. Журавська // Теоретико-методичні проблеми навчання і виховання. - Наук. Записки Київського міжрегіонального інституту удосконалення вчителів ім.Бориса Грінченка, 2000.-159 с. - С.38-44.
- Журавська Л.М. Викладач як керівник самостійної діяльності студентів/ Журавська Л.М., Журавський В.Л. // Теоретично-методичні проблеми навчання і виховання. Зб. наук. пр.: педагогічні науки. – К.: Фенікс, 2000. – С.38-45.
- Журавська Л.М. Дидактичні вимоги до створення і використання завдань для самостійної роботи студентів. / Л.М. Журавська // Науковий вісник НАУ.- К.: Вид-во НАУ, 2000.- 389 с.- С.171-179.
- Журавська Л.М. Викладач як керівник процесу самостійної роботи студентів / Л.М. Журавська // Теоретико-методичні проблеми навчання і виховання: Наук. записки інст. ім Грінченка.- К., 2000.-159 с. - С.38-44.
- Журавська Л.М. Фактори самореалізації особистості у процесі безперервної освіти // Наукові праці: Науково-методичний журнал. Т.42. Вип.29. Педагогічні науки. - Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. П. Могили, 2005. - С.57-63.
- Журавська Л.М. Компетенції викладача в управлінні самостійною роботою студентів / Л. М. Журавська // Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут.». Філософія. Психологія. Педагогіка: Зб. Наук. Праць. – Київ: ІВЦ «Політехніка», 2009.- №3 (27) –Ч.2.- 282 с., С.86-93.
- Журавська Л. М. Професійне становлення майбутніх економістів у процесі психолого-педагогічної підготовки у вищих економічних навчальних закладах / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Проблеми освіти : наук. зб. - К. : Ін-т інновац. технологій і змісту освіти МОНМС України, 2011. - Вип. 68. - С. 175-181.
- Журавська Л.М. Остапенко Е.О. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_19.
- Журавська Л.М. Остапенко Е.О. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л.М. Журавська, Е.О. Остапенко // Наука і освіта. ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2013. – № 1 – 2 / СХІІ. – С. 151 –159. (виправлена і доповнена).
- Журавська Л.М. Психолого-дидактичні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Журавська Л.М., Е.О. Остапенко // Проблеми освіти: Наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, – 2015. – Випуск № 80, ч.2 – 326 с., С.110–116.
- Журавська Л.М. Проблеми комп’ютеризації навчального процесу /Л.М. Журавська, І.Д.Погорєловська // Науковий вісник УФЕІ. -1998.- № 2. - С.166-169.
- Журавська Л.М. Стимулювання самостійної роботи студентів при контролі знань шляхом моделювання студентів / Л.М. Журавська // Наукові записки КІТЕП. - К.: Вид-во КІТЕП, 2001.-192 с. - С.24-30.
- Журавська Л.М. Система рейтингового контролю знань з дисципліни, орієнтована на розвиток базових рис особистості / Л.М. Журавська // Педагогіка і туризм: проблеми підготовки кадрів: Матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару (24-25 лютого 2003 року). - К.: Вид-во КІТЕП, 2003.
- Журавська Л.М. Мотивація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищому навчальному закладі (на прикладі підготовки фахівців сфери туризму) / Л.М. Журавська // Зб. праць ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Культура і освіта фахівців туристської сфери: сучасні тенденції та прогнози” (Київ, 13-14 жовтня 2004 р.). - К.: Вид-во КУТЕП, 2004.
- Журавська Л.М. Самомотивація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих закладів освіти// Вчені записки: Наук. зб. - Вип.7 / Відп. ред. А. Ф. Павленко.-КНЕУ, 2005. - 212 с. - С.197-203.
- Журавська Л.М. Програма формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Журавська Л.М., Е.О. Остапенко // Історико-педагогічні студії: Науковий часопис / гол. Ред. Н.М. Дем’яненко. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2014. - Вип. 8 – 297 с. - С. 122–128.
- Журавська Л.М. Функціональна модель самокерованого автономного навчання студентів / Л.М.Журавська// Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка: зб.наук.праць: Вип.17/ Інст-т проф.-тех. Освіти НАПН України ; [Ред.кол.: В.О.Радкевич (голова) та ін.]. ЖККГВ «Полісся» ЖОР., 2018.- 158 с. , С.51-55 (7 стр.)
Тези і статті конференцій: - Журавська Л.М. Особливості управління самостійною роботою студентів при підготовці фахівців для сфери туризму навчально-науково-виробничому комплексі / Л.М. Журавська // Туризм на порозі ХХІ століття: освіта, культура, екологія: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (18-20 жовтня 1999р. м. Київ). – Київ: КІТЕП, 1999.
- Журавська Л.М. Стимулювання самостійної роботи студентів за допомогою підсумкової студентської конференції-конкурсу з дисципліни / Л.М. Журавська // Туризм у XXI столітті: глобальні тенденції і регіональні особливості: Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 10 – 11 жовт. 2001 p. ). – К. : КУТЕП, 2002. - 235 с.
- Журавська Л.М. Дисципліна «Основи психології та педагогіки» в підготовці фахівців сфери туризму / Л.М. Журавська // Туризм у ХХІ столітті. Глобальні тенденції і регіональні особливості: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – К.: КУТЕП, 2003.
- Журавська Л.М. Підсумкова конференція-конкурс з дисципліни як засіб активізації самостійної пізнавальної діяльності / Л.М.Журавська // Удосконалення змісту і форм організації навчального процесу відповідно до міжнародних стандартів: Зб. матеріалів наково-методичної конференції (Київ, 2 — 4 лютого 2005 р.). - К.: КНЕУ, 2005. - Т.2. - 361 с., С.125-127.
- Журавська Л.М. Вирішення проблем самоорганізації учіння студентів шляхом індивідуалізації навчання / Л.М.Журавська // Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти: Зб. матеріалів наково-методичної конференції (Київ, 31 січня - 2 лютого 2006 р.). -К.: КНЕУ, 2006. У 2 т. - Т.2. - 392 с., С.125-127.
- Журавська Л.М. Теоретичні та практичні аспекти удосконалення змісту навчання фахівців магістерського рівня з дисципліни “Психологія управління” / Л.М. Журавська // Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку: Зб. мат. наук.-метод. конф. (Київ, 6 — 8 лютого 2007 р.). - К.: КНЕУ, 2007. - Ч. ІІ.- С.600 - 864 с., С.622-625.
- Журавська Л.М. Застосування елементів дистанційного навчання як реалізація інформаційно-стимулюючого підходу до управління самостійною роботою студентів / Л.М. Журавська // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: зб. матеріалів наук.-метод. конф. (Київ, 5–8 лютого 2008 р.). – К. : КНЕУ, 2008.- Т.2. -592 с., С.191- 193.
- Журавська Л.М. Підвищення емоційного інтелекту засобами тренінгових технологій у процесі навчання психолого-педагогічних дисциплін / Л.М. Журавська // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр: Збірник матеріалів науково-методичної конференції (Київ, 3-4 лютого 2009 р.). – У 2 т. – Т. 2. - К.: КНЕУ, 2009.
- Журавська Л.М. Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів у процесі змішаного навчання / Л.М. Журавська// Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: зб. матеріалів наук.-метод. конф. (Київ, 2 лютого 2010 р.). – К. : КНЕУ, 2010. – Т. 2. –С.511-513.
- Журавська Л.М. Наукова робота з психолого-педагогічних дисциплін як засіб формування економістів до особистісно-професійного саморозвитку / Л.М. Журавська, Е.О.Остапенко Е.О.// Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. (Київ, 12 квітня 2011 р.). – К.: КНЕУ, 2011. – Т. 2. –658 с. - С.289 -291.
- Журавська Л.М. Цінності як основа мотивації до систематичного навчання та розвитку особистості студент / Л.М. Журавська // Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення: Матеріали наук.-метод. конф. (21 лют. 2012 р.). - У2-х т. – Т. 2. –К.: КНЕУ, 2012 .
- Журавська Л.М. Міждисциплінарний контекст формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. Праксеологічний підхід / Л.М. Журавська, Е.О. Остапенко. - К.: КНЕУ, 2015.
- Журавська Л.М. Умови формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Журавська Л.М., Е.О. Остапенко // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 березня 2015 року, м. Суми). – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.А. Макаренка, 2015. - 336 с. - С.72-74.
- Журавська Л.М. Формування самоосвітніх компетенцій на засадах студентоцентризму та SMART/ Л.М. Журавська // Студентоцентризм у системі забезпечення якості освіти в економічному університеті: Зб. матеріалів всеукр. наук.-метод. конф. з міжнар.участю (Київ, 2-3 березня 2016 р.). – [Електронний ресурс]. – К. : КНЕУ,2016. – С. 183-184.
- Журавська Л.М. Коучінг та самокоучінг як складові здоров’язберігаючої технології навчання / Л. М. Журавська // Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії: Зб.матер. міжнародної науково-практичної конференції(Одеса, 20-21 жовтня 2017 р.).- Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2017.
- Журавська Л.М. Методика навчання загальноінженерних дисциплін як педагогічна проблема /Л.М.Журавська, М.М.Бондар // Збірник наук. Праць. Тези XVIII Міжнародної наукової конференції, присвяченої117- річниці від дня народження академіка Петра Мефодійовича Василенка Подільський державний аграрно – технічний університет (м. Кам’янець-Подільський, 16–18 жовтня 2017 р.).- Кам’янець-Подільський, 2017.
- Журавська Л.М. Феноменологія поняття «готовність» та класифікація умов її формування / Журавська Л.М., Е.О. Остапенко // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів: Зб. матеріалів методологічного семінару НАПН України (29 жовтня 2014 року). – К., 2014.
- Журавська Л.М. Проблеми розробки дистанційних курсів при підвищенні кваліфікації кадрів / Журавський В.Л., Журавська Л.М. // Проблеми впровадження інформаційних технологій в економіці: Тези доповідей V міжнар. наук.-практ. конф. – Ірпінь: Національна академія ДПС України, 2004. – С.435-437.
- Журавська Л.М. Використання інформаційних технологій у самоорганізації пізнавальної діяльності студентів / Л.М. Журавська // Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти: Тези шостої міжнародної науково-практичної конференції (м. Ірпінь, травень 2006 р.). - Ірпінь: НУ ДПС У, 2007. - 561 с., С.435 - 438.
- Журавська Л.М. Формування здатності студентів до самоуправління у процесі навчання / Л. М. Журавська, В.Л. Журавський // Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти: Матеріали шостих Ірпінських міжнародних педагогічних читань (22-23 травня 2008 р.) - Ірпінь: НУДПСУ, 2008.- 662 с., С.101-105.
- Журавська Л.М. Застосування навчальних тренінгів у формуванні та розвитку професійної компетентності фахівців / Л.М. Журавська, В.Л. Журавський // Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти: Матеріали сьомих Ірпінських міжнародних педагогічних читань (м.Ірпінь,14-15 травня 2009 р.). - Ірпінь: НУДПСУ, 2009.
- Журавська Л.М. Готовність студентів першого курсу до дистанційного навчання / Л.М. Журавська // Проблеми впровадження інформаційних технологій в економіці: Зб. Матер. VIІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Ірпінь, 23 - 24 квітня 2009 р.). – Ірпінь: НУ ДПСУ, 2009.
- Журавська Л.М. Діяльнісні компетенції викладача в управлінні СРС / Л.М. Журавська // Викладання психолого-педагогічних дисциплін у технічному університеті: методологія, досвід, перспективи: Тези VI Міжнародної науково-методичної конференції (Київ,13-14 жовтня 2009). - К.: «Азимут-Україна», 2009.- 104 с. – С. 31.
- Журавська Л.М. Підготовка педагогів професійного навчання та психологів у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції до 25-річчя кафедри педагогіки та психології (м. Київ, 6-7 грудня 2018 р.). ? [Електронний ресурс]. ? К.: КНЕУ, 2018.
- Журавська Л.М. Тренінг-курс «Формування управлінської компетентності як засіб особистіного розвитку майбутніх педагогів професійного навчання» http://ir.kneu.edu.ua/bitstream/2010/26587/1/PPP_2018_9.pdf; http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26587
- Структура дистанційного курсу на прикладі навчальних дисциплін «Психологія» та «Психологія і педагогіка» // Цифрова економіка Зб. мат. Національної наук.-метод. конф., 4–5 жовтня, 2018 р., м. Київ,. – К.: КНЕУ, 2018. – 407 с, С. 130-134
- Журавська Л.М., Корват Л.В. Повышение квалификации преподавателей как условие их профессионального роста / Л.М.Журавська, Л.В.Корват // Актуальные проблемы психологии труда: теория и практика: материалы II Междунар. науч.-практ. конф. (22 ноября 2018г., Красноярск) / СибГУ им. М.Ф. Решетнева. – Красноярск, 2018. - 160 с., С. 24-29
|
---|
|