Семінар щодо реалізації проекту ErasmusPlus «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP11 Грудня 2017р.
5-6 грудня 2017 року у Віденському університеті економіки і бізнесу (Австрія) відбувся семінар щодо реалізації проекту Erasmus+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP.
У семінарі взяли участь представники консорціуму у складі: · Університету Констанц (Німеччина); · Віденського університету економіки і бізнесу (Австрія); · Університету Валенсії (Іспанія); · Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (Україна); · Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (Україна); · Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна); · Інституту професійно-технічної освіти НАПНУ (Україна); · Інституту професійних кваліфікацій (Україна).
Від Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана у семінарі взяли участь: Світлана Цимбалюк, декан факультету управління персоналом, соціології та психології та Тетяна Шкода, доцент кафедри управління персоналом та економіки праці.
З вітальним словом виступили координатор проекту Томас Дайсінгер, професор Університету Констанц та РіхардФортмюллер, професор Віденського університету економіки і бізнесу.
Учасники консорціуму, зокрема Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника та Львівський національний університет імені Івана Франка, презентували нові практико-орієнтовані навчальні плани підготовки викладачів професійної освіти і навчання. Учасники – партнери з країн ЄС, а також Інститут професійно-технічної освіти НАПНУ та Інститут професійних кваліфікацій виступили з результатами експертизи навчальних планів. Учасники консорціуму обговорили питання організації виробничої та педагогічної практики студентів, посилення педагогічної та дидактичної складових підготовки викладачів професійної освіти та навчання, напрями підвищення якості професійної світи через удосконалення підготовки викладачів. Учасники проекту відвідали професійну школу з підготовки фахівців інженерних та ІТ спеціальностей.
|