Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

21.02.2023 о 13.00 відбулось відкрита лекція кандидата філологічних наук, доцента кафедри соціології з дисципліни «Медіатехніки і медіатехнології» Малиш Мирослави Михайлівни. Тема лекції: «Спічрайтинг як прикладна технологія»21 Лютого 2023р.

Відкрита лекція: форма навчання і професійної взаємодії

Наприкінці лютого відбулася відкрита лекція кандидата філологічних наук,  доцента кафедри соціології Мирослави Малиш на тему «Спічрайтинг як прикладна  технологія».

Зокрема, розглядалися питання збирання, аналізу, опрацювання інформації  засобами спічрайтингу, використання адекватних засобів моделювання комунікації, композиційні аспекти побудови виступів. Матеріал лекції спрямовувався на розвиток умінь студентів моделювати текстові масиви, обирати стратегію впливу відповідно до запиту аудиторії, розрізняти технології маніпулювання.

Завідувачка кафедри соціології доктор філософських наук, професор Оксана Гаєвська відзначила користь ініціативи відкритих лекцій для обміну досвідом, зміцнення професійної взаємодії викладачів. На думку асистентки кафедри, журналістки-експертки з ділової проблематики Вікторії Нікитенко, така форма роботи розширює можливості професійної дискусії, зокрема з питань прищеплення специфічних умінь та навичок майбутнім фахівцям різної спеціалізації – журналістам ЗМІ, працівникам прес-служб, РR-структур,  спічрайтерам-політтехнологам.

– Лекція неймовірно корисна для мене як для майбутньої журналістки, – говорить студентка першого курсу спеціальності «Економічна журналістика» Олена Розводова. – Я більше дізналася про спічрайтинг, вміння впливати на аудиторію, розуміти її. Важливим набутим знанням є те, чому і як потрібно готуватися до написання якісного тексту, щоб він був інформаційно наповненим та цінним для реципієнтів. Дякую!

– Крім того, – додає однокурсниця Олени, староста Дар’я Сусла, –  матеріал лекції дає більше розуміння значення самопрезентування, вивчення особливостей аудиторії, вибору актуальних тем для інформування. Не менш важливі отримані знання, як аналізувати зібраний матеріал, трансформувати свої думки в текст. Було цікаво й корисно.