| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра педагогіки та психології»
- Викладачі»
- Корват Лариса Володимирівна
Корват Лариса ВолодимирівнаКафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат психологічних наук |
---|
Стаж роботи: | 23 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта З відзнакою закінчила Київський національний університет імені Т. Г. Шевченка за спеціальністю "психолог, викладач психологічних дисциплін". Захистила дисертацію на здобуття вченого ступеня кандидата психологічних наук на тему "Особливості розвитку професійно-психологічних компетенцій майбутніх економістів". Має вчене звання доцента кафедри педагогіки та психології. Професійна діяльність Має досвід практичної роботи як психолог-профконсультант Центру профорієнтації та Центру зайнятості населення. Має досвід практичного консультування з питань вибору професії, особистісного зростання, міжособистісних стосунків тощо. Є сертифікованим консультантом за напрямком позитивної психотерапії. Організаційна робота Є керівником (гарантом) проєктної групи освітньо-професійної програми "Практична психологія" з червня 2021 року. Є членом проєктної групи магістерської освітньо-професійної програми "Економічна та соціальна психологія", обов'язки куратора (2017/2018, 2019/2020 н.р.); психолог Служби соціальної адаптації та психологічної допомоги КНЕУ. Наукова робота Є автором 70 праць, з яких 4 навчально-методичних посібники з грифом МОН, 2 колективні монографії, 24 статті - з них 2 статті у виданнях, що індексуються у базі Scopus, 22 статті у фахових виданнях України, решта - статті та тези у вітчизняних і зарубіжних виданнях. Профілі у наукометричних базах: Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=vV5K4igAAAAJ&hl=uk ORCID iD https://orcid.org/0000-0001-5531-9535 Викладацька діяльність Викладає дисципліни: Освітньо-професійна програма «Економічна та соціальна психологія» спеціальності 053 Психологія на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти - Загальна психологія: пізнавальна сфера особистості
- Практикум з загальної психології
- Психологія професійної діяльності
- Експериментальна психологія
- Арт-техніки в роботі психолога
Освітньо-професійна програма «Економічна та соціальна психологія» спеціальності 053 Психологія на другому (магістерському) рівні вищої освіти - Психологія бізнесу та підприємництва
- Психологія професійного розвитку
Освітньо-професійна програма «Практична психологія» спеціальності 053 Психологія на другому (магістерському) рівні вищої освіти - Методологічні основи психологічної практики
- Психологія професійного розвитку
- Практикум з сучасних психотехнологій
- Практикум когнітивного розвитку
- Техніки допомоги в екстремальних ситуаціях
Освітньо-професійна програма «Економічна та бізнес-освіта» спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка) на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти - Психологія професійної діяльності
- Тренінг розвитку критичного мислення
Участь у міжнародних проектах 1. Учасник міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» (ITE-VET) 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP (2016-2018 рр.); 2. Учасник міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP (2020-2024 рр). Нагороди Заслужений працівник КНЕУ (2019) |
Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат психологічних наук |
---|
Стаж роботи: | 23 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта З відзнакою закінчила Київський національний університет імені Т. Г. Шевченка за спеціальністю "психолог, викладач психологічних дисциплін". Захистила дисертацію на здобуття вченого ступеня кандидата психологічних наук на тему "Особливості розвитку професійно-психологічних компетенцій майбутніх економістів". Має вчене звання доцента кафедри педагогіки та психології. Професійна діяльність Має досвід практичної роботи як психолог-профконсультант Центру профорієнтації та Центру зайнятості населення. Має досвід практичного консультування з питань вибору професії, особистісного зростання, міжособистісних стосунків тощо. Є сертифікованим консультантом за напрямком позитивної психотерапії. Організаційна робота Є керівником (гарантом) проєктної групи освітньо-професійної програми "Практична психологія" з червня 2021 року. Є членом проєктної групи магістерської освітньо-професійної програми "Економічна та соціальна психологія", обов'язки куратора (2017/2018, 2019/2020 н.р.); психолог Служби соціальної адаптації та психологічної допомоги КНЕУ. Наукова робота Є автором 70 праць, з яких 4 навчально-методичних посібники з грифом МОН, 2 колективні монографії, 24 статті - з них 2 статті у виданнях, що індексуються у базі Scopus, 22 статті у фахових виданнях України, решта - статті та тези у вітчизняних і зарубіжних виданнях. Профілі у наукометричних базах: Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=vV5K4igAAAAJ&hl=uk ORCID iD https://orcid.org/0000-0001-5531-9535 Викладацька діяльність Викладає дисципліни: Освітньо-професійна програма «Економічна та соціальна психологія» спеціальності 053 Психологія на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти - Загальна психологія: пізнавальна сфера особистості
- Практикум з загальної психології
- Психологія професійної діяльності
- Експериментальна психологія
- Арт-техніки в роботі психолога
Освітньо-професійна програма «Економічна та соціальна психологія» спеціальності 053 Психологія на другому (магістерському) рівні вищої освіти - Психологія бізнесу та підприємництва
- Психологія професійного розвитку
Освітньо-професійна програма «Практична психологія» спеціальності 053 Психологія на другому (магістерському) рівні вищої освіти - Методологічні основи психологічної практики
- Психологія професійного розвитку
- Практикум з сучасних психотехнологій
- Практикум когнітивного розвитку
- Техніки допомоги в екстремальних ситуаціях
Освітньо-професійна програма «Економічна та бізнес-освіта» спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка) на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти - Психологія професійної діяльності
- Тренінг розвитку критичного мислення
Участь у міжнародних проектах 1. Учасник міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» (ITE-VET) 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP (2016-2018 рр.); 2. Учасник міжнародного проєкту програми Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP (2020-2024 рр). Нагороди Заслужений працівник КНЕУ (2019) |
Кафедра: | Кафедра педагогіки та психології |
---|
Напрямки наукових досліджень: | сучасні психотехнології; інноваційні технології навчання у ЗВО; розвиток професійно-психологічних компетенцій; саморегуляція особистості; невербальні аспекти спілкування; психологія професійної освіти; психологія бізнесу та підприємництва |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Загальна кількість публікацій станом на початок 2024 року - 75, зокрема, надрукованих у фахових виданнях Статті у наукометричних виданнях (Scopus): - Savchenko O., Korvat L., Kovalkova T., Lovochkina A., Kalishchuk S., Yelina M. (2022) Personal values as regulators of teachers' burnout. Journal of Higher Education Theory and Practice Vol. 22(16). Pр.51-62.(Scopus) https://doi.org/10.33423/jhetp.v22i16.5600
- Borysenko L., Korvat L., Lovka O., Lovochkina A., Serhieienkova O., Beridze K. (2021). Study of the mental state of students in the process of online education during the coronavirus pandemic. Wiadomosci Lekarskie, Vol 74 (11). Рр. 2705-2710. (Scopus, PubMed) (ISSN 0043-5147 Impact Score: 0.23) DOI: 10.36740/WLek2021111 04
Публікації у міжнародних виданнях: - Tsymbaliuk S., Artiushyna M., Sarkisova O., Shkoda T., & Korvat L. (2024). Institutional Changes and Partnership-Based Governance at KNEU. Partnership-based governance and standardization of vocational teacher education in Ukraine. Bielefeld. Melnyk, Oksana & Deissinger, Thomas (Eds.) WBV Publikation. Рр. 149-171. https://doi.org/10.3278/9783763976690
Savchenko O., Korvat L., Lavrynenko D. (2023). Resourcefulness as an Important Indicator of Personal Well-Being. Well-Being Across the Globe - New Perspectives - Concepts, Correlates and Geography. DOI: 10.5772/intechopen.112119 https://www.intechopen.com/online-first/87690 Kalishchuk, S., & Korvat, L. (2022). Sources of traumatic experience & cross-contour mental health recovery technology. SCIENTIFIC JOURNAL OF POLONIA UNIVERSITY, 55 nr 6. Czestochowa.221-230. DOI https://doi.org/10.23856/5529 Korvat L., Shkoda T. (2019). Research of professional motivation peculiarities of future economics teachers in the field of vocational education and training. – Pedagogical concerns and market demands in VET. Proceedings of the 3rd Crossing Boundaries in VET conference Vocational Education and Training Network – VETNET, Valencia, Spain(9781095157909). – p. 295-300. https://zenodo.org/record/2641745#.XO7LL4j7SM8 Tsymbaliuk S., Artyushina M., Sarkisova O., Shkoda T., L. Korvat. (2018). Implementation of practice-oriented education and training. The case of vocational teacher education at Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman. – Improving teacher education for applied learning in the field of VET. Waxmann Verlag GmbH, P. 151-179
Статті у наукових фахових виданнях: - Корват Л. В., Борисенко Л. Л. (2024). Зв’язок навчальної мотивації та навчальної успішності студентів в умовах воєнного часу. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 7(41) . С.778-787. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-7(41)-778-787
- Борисенко Л.Л., Корват Л.В. (2023). Зв'язок емоційного інтелекту та самоефективності особистості. Журнал соціальної та практичної психології, вип. 2. 5-10. https://doi.org/10.32782/psy-2023-2-1
- Корват Л. В. (2023). Експериментальне дослідження ефективності кейс-методу у формуванні пізнавальної компетентності майбутніх психологів при вивченні курсу «Загальна психологія». Перспективи та інновації науки, №4(22). с. 449-459. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-4(22)-449-459
- Борисенко Л.Л., Корват Л.В. (2022). Розвиток професійно важливих якостей особистості як умова професійного становлення майбутніх психологів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), № 6(11). С. 376-388. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-6(11)-376-388
- Корват Л.В., Борисенко Л.Л. (2022). Зв’язок психологічних захистів та особливостей Я-концепції особистості. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, № 2 (55). С.25-31. https://doi.org/10.32689/maup.psych.2022.2.4
- Борисенко Л.Л., Корват Л.В. (2022). Психологічні особливості депресивних станів осіб в умовах воєнного стану в Україні. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 9(14). С. 53-65. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/2317/2318. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-9(14)-53-65
- Корват Л. В. (2014). Дослідження взаємозв’язку кар’єрних орієнтацій та стилю саморегуляції поведінки майбутніх економістів. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. Сковороди», Додаток 4 до Вип. 31. Том ІV(12) : Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». К. : Гнозис. С. 106-113.
- Корват Л. В. (2013). Психологічна компетентність фахівця. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. Сковороди», Вип. 31. Том V(47) : Тематичний випуск «Вища освіта в Україні в контексті інтеграції до європейського освітнього простору». К. : Гнозис. С. 243-250.
- Корват Л. В. (2013). Найважливіші наукові дослідження у психології за останнє десятиріччя. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. Сковороди», Вип. 29. Том ІІ. К. : Гнозис. С. 71-79.
- Корват Л. В. (2013). Методи моделювання професійної компетентності фахівця // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. Сковороди», Вип. 29. Том V. Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». К. Гнозис. С. 445-450.
- Корват Л. В. (2013). Аутопсихологічна компетентність в структурі професійно-психологічної компетентності фахівця. Актуальні проблеми психології. Збірник наук. праць Інституту психології імені Г.С.Костюка. Том 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Випуск 7. Част. 1. Ніжин : ПП Лисенко М.М. С. 469-475
- Корват Л. В. (2012). Розвиток самоефективності студентів у процесі психологічної підготовки. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. Сковороди», Вип. 27. Том ІХ (42). К. : Гнозис. С. 304-311.
- Корват Л. В. (2011). Взаємозв’язок професійно-психологічних компетенцій та професійно важливих якостей економістів. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. Зб. статей. Ялта, РВВ КГУ, Вип. 33. Ч. 1. С. 129-136.
- Корват Л. В. (2011). Компетентнісний підхід до аналізу професійної діяльності фахівців економічного профілю. Актуальні проблеми психології : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. За заг. ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. Київ, Том 11. Випуск 5. С. 223-230.
- Корват Л. В. (2011). Розвиток когнітивних компетенцій майбутніх економістів у процесі психологічної підготовки. Наука і освіта, № 9/CV. С. 118-121.
- Корват Л. В. (2010). Поняття компетенції у сучасній психології. Актуальні проблеми психології. Зб. наук. праць: Етнічна психологія. Історична психологія. Психолінгвістика. За ред. С. Д. Максименка, М.-Л. А. Чепи. Ніжин : видавництво НДУ ім. М. Гоголя, Т. ІХ, частина 5. С. 173–177.
-
|
---|
|