Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Круглий стіл «Розробка та впровадження механізмів управління на основі партнерства при підготовці педагогічних кадрів для системи професійної освіти: концепції ефективного функціонування» у рамках Erasmus PAGOSTE проєкту (11-12.03.2021)12 Березня 2021р.

                     

11-12 березня 2021 року у рамках міжнародного проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» відбувся круглий стіл «Розробка та впровадження механізмів управління на основі партнерства при підготовці педагогічних кадрів для системи професійної освіти: концепції ефективного функціонування», організований Українською інженерно-педагогічною академією.

Мета заходу — публічне обговорення із зацікавленими сторонами:

  • концепцій підготовки викладачів професійної освіти на основі партнерства, розроблених українськими закладами вищої освіти;
  • проєкту Інтернет-платформи для взаємодії між стейкхолдерами, зацікавленими у підготовці викладачів професійної освіти;
  • Асоціації з розвитку професійної та неперервної освіти.

Круглий стіл відвідали понад 180 учасників, серед яких:

  • директори та викладачі закладів фахової передвищої та професійно-технічної освіти;
  • співробітники навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти;
  • викладачі університетів, які беруть участь у підготовці викладачів професійної освіти;
  • роботодавці;
  • представники Міністерства освіти і науки України.

З вітальними словами виступили:

  • Олена Коваленко (Українська інженерно-педагогічна академія);
  • Ірина Шумік (Міністерство освіти і науки України);
  • Томас Дайсінгер (Університет Констанца, Німеччина);
  • Іванна Атаманчук (Національний Еразмус+ Офіс в Україні).

Власні концепції розвитку системи підготовки викладачів професійної освіти та навчання на основі стандартизації та партнерства презентували представники українських університетів – партнерів:

  • Наталія Брюханова, Українська інженерно-педагогічна академія;
  • Світлана Цимбалюк, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана;
  • Наталія Бондар, Національний транспортний університет;
  • Тетяна Петюхова, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського.

Європейські партнери проєкту — Томас Дайсінгер (Університет Констанца, Німеччина), Ріхард Фортмюллер і Розанна Штейнінгер(Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія) — поділилися досвідом співпраці між різними стейкхолдерами, які беруть участь у підготовці викладачів професійної освіти в їхніх країнах.

З презентацією Інтернет-платформи для взаємодії між стейкхолдерами, зацікавленими у підготовці викладачів професійної освіти,виступив Олександр Радкевич (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України).

Ініціативу зі створення Асоціації з розвитку професійної та неперервної освіти презентував Олександр Купріянов (Українська інженерно-педагогічна академія).

Досвідом співпраці громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами» із закладами професійно-технічної освіти поділилися Галина Єльнікова (засновниця Школи) та Ірина Лапшина (Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія, Україна).

Під час круглого столу було організовано модеровану дискусію щодо  шляхів і перспектив розвитку управління на основі партнерства при підготовці викладачів професійної освіти в Україні.

Питання, які обговорювалися під час круглого столу, викликали значний інтерес серед учасників.

Із матеріалами презентацій можна ознайомитися на сайті проєкту  https://pagoste.eu.

This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein