Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Продовження тренінгу «Освітнє управління та співпраця у підготовці викладачів професійної освіти в Німеччині» у рамках проєкту Erasmus PAGOSTE (12.10.2021)12 Жовтня 2021р.

                        

12 жовтня 2021 року в рамках міжнародного проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» проходила друга частина тренінгу «Освітнє управління та співпраця у підготовці викладачів професійної освіти в Німеччині»для зацікавлених осіб у підготовці викладачів професійної освіти.

Тренінг провів Йоахім Дітріх, старший викладач кафедри бізнес та економічної освіти (Університет Констанца, Німеччина).

Понад 100 учасників – представників закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти, навчально-методичних центрів ПТО, Міністерства освіти та науки України – відвідали тренінг.

Під час тренінгу Йоахім Дітріхрозповів про:

  • фази підготовки викладачів професійної освіти з економіки у Баден-Вютермберзі;
  • зміст фахової дидактики економічних дисциплін;
  • специфіку співпраці між університетами, Семінарами з підготовки та підвищення кваліфікації викладачів та закладами професійної освіти;
  • особливості шкільної практики та педагогічного стажування викладачів професійної освіти;
  • спеціалізовані дидактичні стандарти для педагогічного стажування;
  • організацію наставництва у професійних школах;
  • оцінювання шкільної практики;
  • особливості проведення занять під час пандемії.

Тренінг викликав інтерес серед учасників, які мали змогу поставити до тренерів цікаві для них питання.

Із матеріалами презентацій можна буде ознайомитися на сайті проєкту https://pagoste.eu.

This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein