Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Тренінг «Інституційна співпраця у підготовці викладачів закладів професійної освіти. Досвід Німеччини» у рамках міжнародного проєкту Erasmus PAGOSTE (30.11.2020)01 Грудня 2020р.

                     

30 листопада 2020 року у рамках міжнародного проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» розпочалася серія тренінгів.

Перший тренінг на тему «Інституційна співпраця у підготовці викладачів закладів професійної освіти. Досвід Німеччини» провів  професор Томас Дайсінгер, завідувач кафедри економічної та бізнес освіти Університету Констанца.

Понад 160 учасників – представників закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти, навчально-методичних центрів ПТО,Міністерства освіти та науки України – відвідали тренінг.

З вітальним словом виступила Світлана Шитікова (Національний Еразмус+ Офіс в Україні), підкресливши важливість удосконалення підготовки викладачів професійної освіти у розбудові як системи вищої, так і професійно-технічної освіти.

Під час тренінгу Томас Дайсінгер презентував:

  • загальний огляд системи освіти та професійної освіти в Німеччині;
  • типи професійних шкіл;
  • ключові елементи дуальної форми навчання;
  • участь стейкхолдерів та соціальних партнерів, зокрема роботодавців, у організації навчання;
  • особливості підготовки викладачів для професійної освіти та підготовки викладачів з економіки в Університеті Констанца, зокрема важливість поєднання наукової складової та практичної орієнтації;
  • специфіку співпраці між основними акторами у підготовці викладачів професійної освіти: університетами, професійними школами та семінарами з підготовки та підвищення кваліфікації викладачів;
  • виклики в системі професійної освіти та підготовки викладачів для системи професійної освіти в Німеччині.

Тренінг викликав значний інтерес серед учасників, які мали змогу почути відповіді на цікаві для них питання.

This  project  has  been  funded  with  support  from  the  European  Commission.  The  European  Commission’s   support   for   the   production   of   this   publication   does   not   constitute   an   endorsement   of   the   contents,   which   reflect   the   views   only   of   the   authors,   and   the   Commission  cannot  be  held  responsible  for  any  use  which  may  be  made  of  the  information  contained therein.