Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Вебінар «Формування нових механізмів управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні»30 Вересня 2023р.

                        

29 вересня 2023 року в рамках проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» було проведено вебінар «Формування нових механізмів управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні».

 

Понад 320 учасників – представників закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти та навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти – відвідали вебінар.

 

Організатор – Міністерство освіти і науки України.

 

Ірина Шумік,генеральний директор директорату професійної освіти МОН презентувала Методичні рекомендацій щодо запровадження механізмів управління на основі партнерства у закладах освіти, що здійснюють підготовку здобувачів за спеціальністю 015  «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка», затверджені наказом МОН  від 01.06.2023 № 666.

 

Своїм досвідом формування нових механізмів управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти поділилися представники закладів освіти – учасники проєкту PAGOSTE:

 

  • Світлана Цимбалюк, декан факультету управління персоналом, соціології та психології, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана;
  • Наталія Бондар, професор кафедри економіки, Національний транспортний університет;
  • Денис Коваленко,ректор, Українська інженерно-педагогічна академія.

 

Валентина Радкевич, директор Інституту професійної освіти НАПН України презентувала платформу «Партнерський простір 015», метою якої є забезпечення ефективної комунікації та взаємодії стейкхолдерів у підготовці викладачів професійної освіти.

 

Із записом вебінару можна ознайомитися за посиланням: https://www.youtube.com/live/WfRT5etl1Dk?si=u37xgOR8LFBhiyud.

 

This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein