- Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра cоціології»
- Події»
- Розуміння важливості визначення соціальних проблем, уміння створювати соціальну цінність бізнес-ідеї – невід’ємна частина професіоналізації соціологічної діяльності.
Розуміння важливості визначення соціальних проблем, уміння створювати соціальну цінність бізнес-ідеї – невід’ємна частина професіоналізації соціологічної діяльності.06 Червня 2022р.
Успішність усіх видів соціологічної діяльності безумовно залежить не лише від характеру закономірностей розвитку й функціонування суспільства, соціальних умов, рівня організації соціологічної діяльності, розмаїття зв’язків соціологічної науки зі сферами життєдіяльності людини, а й від рівня професійної підготовки фахівців соціологів. Нашою основною метою є підготовка наших студентів до практичної роботи у сфері застосування соціологічних компетенцій у маркетингу, аналітичних соціально-політичних, соціально-економічних структурах та планування, створення й ведення власного бізнесу. Так, під час вивчення дисципліни «Організація роботи соціологічних служб» зі студентами 3 курсу ми торкаємося чотирьох головних тем: 1) сфери, в яких соціологічне забезпечення є активним, у яких найбільш необхідне; 2) ситуації, ресурси і бізнес-структури, які використовують соціальну інформацію; 3) реалії, проблеми запуску та / або управління соціологічної служби; 4) створення власного «соціального підприємництва» і його потенціал для масштабування соціальних рішень із прибутком. І у підсумку, студенти презентують проєкти власних стартапів, де демонструють розуміння того, як можна перетворити вирішення соціальних проблем у бізнес, а соціальні рішення інтегрувати в бізнес-середовище.
Ми вважаємо, що розуміння важливості визначення соціальних проблем, уміння створювати соціальну цінність бізнес-ідеї, навички вимірювання соціального впливу – невід’ємна частина професіоналізації соціологічної діяльності.