- Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра cоціології»
- Події»
- Вплив інформаційної війни на взаємодію мас-медіа з аудиторією: результати дослідження студентки
Вплив інформаційної війни на взаємодію мас-медіа з аудиторією: результати дослідження студентки26 Лютого 2024р.
22 лютого 2024 року студентка ОП «Економічна журналістика» Київського національного університету імені Вадима Гетьмана взяла участь у V Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Традиції та новації у розвитку сучасної соціологічної науки: дослідження молодих вчених» КНЕУ з доповіддю «Вплив інформаційної війни на взаємодію мас-медіа з аудиторією» (науковий керівник Олена Росінська). Студентка розповіла про ключові методи пропаганди та їх вплив на формування громадської думки, підкреслила роль українських медіа у боротьбі з дезінформацією та наголосила на важливості критичного мислення.