- Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра cоціології»
- Події»
- Міжнародна складова освітнього процесу на спеціальності «Соціологія» здобувачі 1-го, 3-го, 4-го та 6-го курсів прослухали цикл гостьових лекцій міжнародного журналіста та медіаексперта Крістіана Шуберта (Christian Schubert)
Міжнародна складова освітнього процесу на спеціальності «Соціологія» здобувачі 1-го, 3-го, 4-го та 6-го курсів прослухали цикл гостьових лекцій міжнародного журналіста та медіаексперта Крістіана Шуберта (Christian Schubert)14 Листопада 2025р.
Міжнародна складова освітнього процесу на спеціальності «Соціологія» освітніх програм «Соціальні та медіа-комунікації» (бакалаврський рівень) та «Соціологія економіки та підприємництва» (магістри): здобувачі 1-го, 3-го, 4-го та 6-го курсів прослухали цикл гостьових лекцій міжнародного журналіста та медіаексперта Крістіана Шуберта (Christian Schubert)
11-13 листопада 2025 р., у рамках розвитку міжнародної складової освітнього процесу в КНЕУ, студенти ОПП «Соціальні та медіа-комунікації» та ОПП «Соціологія економіки та підприємництва» мали можливість відвідати цикл лекцій (англійською мовою) від Крістіана Шуберта - досвідченого журналіста, кореспондента Frankfurter Allgemeine Zeitung (Німеччина) із понад 30-річною роботою у провідних європейських медіа.
Ця зустріч була організована за сприяння проректора з наукової роботи Лариси Антонюк, декана факультету управління персоналу, соціології та психології Світлани Цимбалюк та заступників декана Ганни Смалійчук та Алли Василик, завідувача кафедри соціології Сергія Яремчука.
Лекції були присвячені актуальним питанням сучасної медіакомунікації, зокрема глобальним тенденціям у медіа та інформаційній екосистемі; впливу соціальних мереж та ШІ на комунікаційні практики; стандартам міжнародної журналістики та взаємодії медіа з державними й приватними інституціями; професійним компетентностям, необхідним сучасним фахівцям з медіа та комунікацій.
Особливу увагу було приділено тому, як міжнародні медіа вибудовують комунікацію зі стейкхолдерами, якими є компанії, урядові структури та громадські організації; які навички дозволяють комунікаторам ефективно працювати у складному й насиченому інформаційному середовищі.
Зустріч стала важливим практичним елементом підготовки студентів, адже надала можливість напряму поспілкуватися з медіа-експертом та отримати професійні інсайти про роботу глобальних медіа.