Розвиваємо економічну журналістику разом15 Лютого 2022р.Розвиваємо економічну журналістику разом Навчання на першому курсі за новою спеціальністю «Економічна журналістика» поглиблює розуміння ролі медіа в економічних процесах. Багато маркетологів використовують медіа для просування товару, застосовуючи маніпулятивні технології. Для прикладу можна згадати рекламування практично у всіх медіа «чорних п'ятниць», технології продажів товарів, які шкодять здоров'ю. За таких умов важливо аналізувати інформацію, не купувати імпульсивно. Ґрунтовне дослідження з цих питань здійснила учениця 10 класу Еколого-природничого ліцею №116 м.Київ Вероніка Коваль. На конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Київського територіального відділення Малої Академії наук вона презентувала роботу «Роль медіа у фінансовій поведінці цільових аудиторій» під науковим керівництвом нашого викладача М.М. Малиш. Щиро вітаємо ученицю з третім місцем у ІІ (міському) етапі всеукраїнського конкурсу-захисту. Дуже раді, що підростає талановите покоління, яке здійснює розробку серйозної тематики в царині економічної журналістики. Хочемо побажати Вероніці успіхів у навчанні і всіх життєвих питаннях, а згодом знайти своє місце у житті і займатися улюбленою справою. Вероніка Довганюк, група УЖ – 101
|