ЗАЛУЧЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛІВ-ПРАКТИКІВ ДО ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ 3 та 4 курсів ОП «СОЦІАЛЬНІ ТА МЕДІА-КОМУНІКАЦІЇ» СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СОЦІОЛОГІЯ»11 Листопада 2022р.Розуміння сучасних компетентнісних трендів у професійній діяльності – ключова складова формування власних конкурентних переваг на ринку праці.З цією метою гаранткою ОП к.соц.н., доценткою Тетяною Єресковою впродовж жовтня була організована серія гостьових лекцій для здобувачів 3курсу (у межах дисципліни «Основи теорії та практики соціальних комунікацій») та 4 курсу (у межах дисципліни «Теорія та практика дослідження сучасних медіа») з професіоналами-практиками. Для здобувачів 3 курсу акцент робився на існуючих практиках соціальної комунікації з різними соціальними групами у сучасному соціумі, актуальних в умовах емерджентних викликів та ситуації соціальних невизначеностей.
18 жовтня 2022 р. студенти 3 курсу зустрілися з Наталією Никифоренко, фахівчинею з медіаторних комунікацій, керівницею ГО "ЦЕНТР ІГРОФІКАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОГО МОДЕЛЮВАННЯ», яка поділилася знаннями щодо комунікаційних практик соціального діалогу, медіації, ролі соціологічного знання у процесах ненасильницьких комунікації
4 листопада 2022 р. відбулася зустріч з Іриною Скляровою менеджеркою проєктів ГО «Центр соціального аудиту», фахівчинею з моніторингу і оцінювання соціальних проєктів та програм, яка розповіла про важливість організації ефективної соціальної взаємодії між різними соціальними суб’єктами громадянського суспільства, окреслила переваги володіння соціологічними вміннями під час розробки та реалізації соціальних та бізнесових проєктів.
Для здобувачів 4 курсу акцент робився на розумінні власного професійного потенціалу для реалізації набутих теоретичних та практичних знань з соціології у сфері соціальних досліджень та медіа-досліджень.
13 жовтня 2022 р. студенти 4 курсу мали можливість послухати Артема Захарченка директора з досліджень консалтингової компанії «Центр контент-аналізу», який розповів про можливості використання соціологічних методів для аналітичних досліджень сучасного медіапростору. Медіа-аудит у соціальних мережах, тематична аналітика, медіамоніторинг, моніторинг соціальних мереж, оперативний моніторинг (аллертування) – ці послуги завжди потребують фахівців із соціологічними знаннями та вміннями, що розуміються на процесах функціонування сучасних медіа.
21 жовтня 2022 р. відбулася зустріч з Олександром Познієм, співзасновником компанії «Activ-group»з надання послуг маркетингових та соціологічних досліджень в Україні, який розкрив студентам основні вимоги успішної професійної реалізації в сучасних умовах на ринку маркетингових та соціологічних досліджень – «універсальність» фахівців-аналітиків, здатність швидко зорієнтуватися у дослідницькій ситуації, підібрати ефективну методологію дослідження, адекватні методи отримання соціальної інформації, знання та навички роботи з відповідними інформаційними технологіями.
10 листопада 2022 р. відбулася зустріч з Іриною Кривущенко, менеджеркою з комунікації БО «Влив», основна діяльність якого спрямована напідтримку соціальних ініціатив та соціальних підприємців, яка розповіла про специфіку роботи комунікаційного менеджера в організації, необхідні softта hardskills, окреслила професійні орієнтири щодо кар’єрних можливостей у сфері соціальної взаємодії. Під час кожної зустрічі студенти мали можливість задавати питання на які отримували від спікерів-практиків щирі та відкриті відповіді. Отже, знання теорії поєднані з розумінням сучасних трендів практичної діяльності у сфері соціальних та медіа-комунікацій: фундамент для якісної підготовки затребуваних фахівців-соціологів на ОП «Соціальні та медіа-комунікації»
|