- Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра cоціології»
- Події»
- 17.04.2020 року відбулася он-лайн презентація стартапів створення власних соціологічних організацій та служб студентами 4 курсу спеціалізації «Соціологія економіки та підприємництва» із запровадженням елементів соціального підприємництва
17.04.2020 року відбулася он-лайн презентація стартапів створення власних соціологічних організацій та служб студентами 4 курсу спеціалізації «Соціологія економіки та підприємництва» із запровадженням елементів соціального підприємництва18 Квітня 2020р.
17 квітня 2020 року відбулася он-лайн презентація стартапів створення власних соціологічних організацій та служб студентами 4 курсу спеціалізації «Соціологія економіки та підприємництва» із запровадженням елементів соціального підприємництва.
Така активність передбачена у рамках вивчення дисципліни «Організація роботи соціологічних служб» (викладач к.соц.н., доцент Єрескова Т.В.) та спрямована на закріплення професійних компетенцій щодо вміння створити власне робоче місце, практично реалізовувати «соціологічне бачення» у різних формах соціально-економічної діяльності.
Під час підготовки стартапів студенти мали можливість підготуватися до практичної роботи у сфері застосування власних соціологічних компетенцій щодо планування, створення й ведення власного соціального підприємства або організації роботи служби (відділу у певній організації). Торкнутися основних головних проблем професійної реалізації фахівців з соціологічним фахом: пошук сфер, у яких соціологічне забезпечення є активним та найбільш необхідним; визначення ситуацій, ресурсів і бізнес-структур, які доцільно використовувати для комерціалізації соціологічної діяльності; реалізації запуску або управління соціологічною службою.
Студенти презентували власні бізнес-ідеї як соціальну інновацію; визначали ефективні форми та чинники вибору юридичної форми існування; обґрунтовували обрані бізнес-моделі («RazorandBlades» («Бритва та леза»); «Subscription» («Підписка»); «Crowdsourcing» («Краудсорсинг»); «PayWhatYouCan» («Плати, скільки можеш»); захищали візію та місію соціологічної служби, як різновиду соціального підприємництва. Для максимально практичного застосування каркасу бізнес-моделі у тематику соціального підприємництва студенти використовували «SocialEnterpriseCanvas» («Канву соціального підприємства»).
Тематика презентованих студентами бізнес-ідей продемонструвала широкі можливості запровадження соціологічних компетентностей: у комерційному консалтингу, маркетингу, медіа-індустрії, урбаністиці;супроводженні реалізації програм щодо підтримки жінок у бізнесі, соціальної реабілітації певних категорій тощо.
Під час он-лайн формату презентації власного стартапу студенти набули розуміння того, як можна інтегрувати соціологічний фах у бізнес-середовище, перетворюючи вирішення соціальних проблем у бізнес. Відчули, що це вимагатиме стійкості, інноваційного мислення та лідерства.