Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Наукові школи кафедри педагогіки та психології

На кафедрі створена та активно розвивається наукова школа психолого-педагогічної підготовки у непедагогічних університетах, заснована доктором педагогічних наук, професором Козаковим Віталієм Андрійовичем, першим завідувачем кафедри педагогіки та психології.

Серед найбільш вагомих напрацювань школи:

  • розробка моделей психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів та економістів;
  • визначення психолого-педагогічних засад професійної підготовки студентів економічних спеціальностей;
  • психологічні особливості розвитку особистості;
  • психолого-педагогічні чинники та умови професійної підготовки студентів економічного університету;
  • розвиток загальних і професійних компетентностей фахівців;
  • теоретичні та методичні основи підготовки викладачів економіки.

Захищені дисертації

Захищені докторські дисертації

  • «Теоретико-методичні основи психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів» (О.М.Котикова);
  • «Теорія і практика підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій» (Г.М.Романова);
  • «Психолого-педагогічні засади підготовки студентів економічних спеціальностей до інноваційної діяльності» (Артюшина М.В.);
  • «Теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування» (Савенкова Л.О.).
  • «Теоретико-методичні засади технологій навчання економічних дисциплін у системі неперервної освіти» (Ковальчук Г.О.)

Захищені кандидатські дисертації

  • «Взаємозв’язок соціально-психологічних та дидактичних умов групової навчальної діяльності студентів» (Артюшина М.В.)
  • «Формування професійних педагогічних умінь у студентів – майбутніх викладачів економіки» (Ковальчук Г.О.)
  • «Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів» (Романова Г.М.);
  • «Особистісні чинники формування індивідуального стилю учіння студентів економічних спеціальностей» (Музичко Л.В.)
  • «Формування умінь самоконтролю студентів економічних спеціальностей у процесі психолого-педагогічної підготовки» (Матвієнко Ю.О.)
  • «Педагогічні умови оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів вищих економічних навчальних закладів» (Борисенко Л.Л.)
  • «Групова взаємодія як умова ефективної професійної підготовки майбутніх викладачів економіки» (Саркісова О.Ю.)
  • «Психологічні умови організації групової проектної діяльності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін» (Ловка О.В.)
  • «Психологічні особливості саморегуляції у професійній діяльності менеджерів» (Колесніченко Л.А.)
  • “Стратегії подолання життєвих криз в юнацькому віці” (Варбан Є.О.)
  • «Особливості розвитку професійно-психологічних компетенцій майбутніх економістів» (Корват Л.В.)
  • «Формування здатності до професійного самозростання студентів в умовах інноваційного навчання» (Завірюха В.В.)
  • «Формування професійно-орієнтованого ставлення до дисциплін психолого-педагогічного циклу у студентів економічного університету» (Грущенко Л. М.)
  • «Формування продуктивного стилю професійного спілкування у майбутніх викладачів економіки» (Дубовик С.М.)
  • «Диференційований підхід до організації самостійної роботи майбутніх економістів у процесі психолого-педагогічної підготовки» (Янчарська Л.В.)
  • «Розвиток самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки» (Кучерява К.В)
  • «Професійна підготовка викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах Німеччини» (Мельник О.В.)
  • «Економічне виховання учнів ліцею бізнесу засобами навчально-ігрової діяльності» (Шевчик О.Г.) та інші.
Остання редакція: 09.06.25