Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Другий воркшоп проєкту Erasmus «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)»17 Вересня 2020р.

                     

16-17 вересня 2020 року відбувся другий воркшоп проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» на платформі Zoom. Організатор — Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського (Україна).

Метою воркшопу було обговорення результатів виконання робочих пакетів, а також питань, пов’язаних із забезпеченням якості та стійкості результатів реалізації PAGOSTE проєкту, імплементацією стратегії дисемінації та особливостями менеджменту проєкту.

Томас Дайсінгер та Оксана Мельник (Університет Констанца, Німеччина) зробили загальний огляд реалізації проєкту у розрізі робочих пакетів та запланованих активностей протягом поточного та наступного проєктного років.

Результати національного опитування цільових груп щодо управління підготовкою викладачів для закладів професійної освіти та результати реалізації першого робочого пакета (WP1)«Аналіз управління професійною освітою викладачів»презентувала Олександра Бородієнко (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України).

З результатами опитування викладачів закладів професійної освіти України щодо розвитку «soft skills» ознайомили партнери з Третього університету Риму.

Підсумки круглого столу «Управління підготовкою викладачів для закладів професійної освіти: узгодження інтересів зацікавлених сторін» (14-15.09.2020), організованого Національним транспортним університетом (Україна), презентував Данило Савостін-Косяк.

Світлана Цимбалюк (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана) розповіла про дисемінаційні активності, організовані українськими університетами – партнерами проєкту.

Під час воркшопу партнери мали плідну дискусію щодо розвитку партнерства у сфері підготовки викладачів професійної освіти, створення професійної мережі, ролі Міністерства освіти і науки України у розробці механізмів управління підготовкою, шляхів підвищення мотивації молоді до викладацької діяльності та престижності професії викладача.

Партнери запланували низку тренінгів для українських партнерів і стейкхолдерів з метою формування професійних компетентностей та «soft skills», необхідних для розвитку партнерства у сфері підготовки викладачів професійної освіти.

 

This  project  has  been  funded  with  support  from  the  European  Commission.  The  European  Commission’s   support   for   the   production   of   this   publication   does   not   constitute   an   endorsement   of   the   contents,   which   reflect   the   views   only   of   the   authors,   and   the   Commission  cannot  be  held  responsible  for  any  use  which  may  be  made  of  the  information  contained therein