Круглий стіл 14-15.09.2020 «Управління підготовкою викладачів для закладів професійної освіти: узгодження інтересів зацікавлених сторін» у рамках проекту PAGOSTE16 Вересня 2020р.
14-15 вересня 2020 року у рамках міжнародного проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» відбувся круглий стіл «Управління підготовкою викладачів для закладів професійної освіти: узгодження інтересів зацікавлених сторін», організований Національним транспортним університетом. Мета заходу — публічне обговорення із зацікавленими сторонами результатів національного опитування щодо управління підготовкою викладачів для закладів професійної освіти на основі партнерства та розробка дорожньої карти змін. У круглому столі взяли участь українські партнери та партнери з ЄС, а також стейкхолдери:
Від Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана у заході взяли участь:
Європейські партнери проєкту: Томас Дайсінгер (Університет Констанца, Німеччина), Ріхард Фортмюллер і Розанна Штейнінгер(Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія) та Джованні Серра(Третій університет Риму, Італія) поділилися досвідом організації управління підготовкою викладачів в їхніх країнах. З презентацією про поточні проблеми та перспективи підготовки викладачів для закладів професійної освіти в Україні виступила Ірина Шумік (Міністерство освіти та науки України, Україна).
Результати національного опитування цільових груп щодо управління підготовкою викладачів для закладів професійної освіти презентувала Вікторія Кручек (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України). З результатами опитування викладачів закладів професійної освіти України щодо розвитку «soft skills» ознайомили партнери з Третього університету Риму. Під час круглого столу було організовано модеровану дискусію щодо європейського досвіду, який може буди корисний для української практики професійної освіти. Учасниками круглого столу напрацьовано пропозиції щодо покращення управління підготовкою викладачів для закладів професійної освіті в Україні.
This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein |