Тренінг «Професіоналізація педагогів: підходи, структура та стандарти» у межах проєкту Erasmus PAGOSTE19 Жовтня 2022р.
17-19 жовтня 2022 року в рамках міжнародного проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» було проведено серію тренінгів «Професіоналізація педагогів: підходи, структура та стандарти»для зацікавлених осіб у підготовці викладачів професійної освіти. Основні завдання тренінгу:
Понад 250 учасників – представників закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти, навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти, Міністерства освіти та науки України – відвідали тренінг. З вітальним словом виступили Томас Дайсінгер (завідувач кафедри бізнес та економічної освіти, Університет Констанца, Німеччина) та Світлана Шитікова (координатор Національного Еразмус+ Офісу в Україні), підкресливши важливість проєкту для розбудови системи вищої та професійно-технічної освіти та відновлення України після війни. Томас Дайсінгер розповів про:
Оксана Мельник (викладач кафедри бізнес та економічної освіти, Університет Констанца, Німеччина) презентувала:
Йоахім Дітріх (старший викладач кафедри бізнес та економічної освіти, Університет Констанца, Німеччина) обговорив:
Олівер Гройлінг (Державний семінар з підготовки викладачів професійної освіти Вайнгартен, Німеччина) розповів про:
Ріхард Фортмюлер (професор Інституту бізнес-освіти, Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія) презентував:
Тренінг викликав інтерес серед учасників, які мали змогу поставити до тренерів цікаві для них питання. Із матеріалами презентацій можна буде ознайомитися на сайті проєкту https://pagoste.eu.
This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein |