Третій воркшоп проєкту Erasmus PAGOSTE (27-28.09.2021), Віденський університет економіки та бізнесу29 Вересня 2021р.
27-28 вересня 2021 року у Віденському університеті економіки та бізнесу відбувся третій воркшоп проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)». Метою воркшопу було обговорення результатів реалізації концепцій розвитку системи підготовки викладачів професійної освіти на основі стандартизації та партнерства в українських університетах партнерах, напрямів імплементації управління на основі партнерства на національному рівні та реалізації дисемінаційної стратегії і питань проєктного менеджменту. Серед учасників представники:
З вітальним словом виступили:
Томас Дайсінгер та Оксана Мельник (Університет Констанца) зробили загальний огляд реалізації проєкту у розрізі робочих пакетів та запланованих активностей протягом поточного та наступного проєктних років. Результати впровадження концепцій розвитку системи підготовки викладачів професійної освіти на основі стандартизації та партнерства презентували українські університети – партнери. Світлана Цимбалюк (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана) розповіла про дисемінаційні активності, організовані українськими університетами – партнерами проєкту. Олександра Бородієнко (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України) та Олексій Ситник (Міністерство освіти і науки України) презентували концепцію та дизайн онлайн платформи для взаємодії між стейкхолдерами, зацікавленими у підготовці викладачів професійної освіти.
Результати створення Асоціації з розвитку професійної та неперервної освіти презентувала команда Української інженерно-педагогічної академії. Модеровану дискусію щодо шляхів і перспектив управління на основі партнерства при підготовці викладачів професійної освіти на національному рівні в Україні організувала Ірина Шумік (Міністерство освіти і науки України). Під час воркшопу партнери мали плідну дискусію щодо розвитку партнерства у сфері підготовки викладачів професійної освіти, створення професійної мережі, ролі Міністерства освіти і науки України у розробці механізмів управління підготовкою викладачів, шляхів підвищення мотивації молоді до викладацької діяльності та престижності професії викладача. Партнери обговорили тренінги для українських партнерів і стейкхолдерів з метою формування професійних компетентностей та soft skills, необхідних для розвитку партнерства у сфері підготовки викладачів професійної освіти. This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein
|