Платформа «Психолого-педагогічні засади відновлення людського потенціалу для економічного відродження України у воєнний та післявоєнний період» 91-ї щорічної студентської наукової конференції09 Травня 2024р.В межах 91-ї щорічної студентської наукової конференції «Інноваційні проєкти для економічного відродження та конкурентного розвитку України» 9 травня працювала платформа кафедри педагогіки та психології «Психолого-педагогічні засади відновлення людського потенціалу для економічного відродження України у воєнний та післявоєнний період». Традиційно, на платформі були організовані дві секції, педагогічного та психологічного спрямування. У цей рік робота секцій була пов’язана з такою проблематикою: «Особистісний потенціал: розвиток, відновлення, реінтеграція у воєнний та післявоєнний період» та «Роль сучасної освіти у відновленні та розвитку людського потенціалу в Україні». У роботі платформи взяли участь 25 здобувачів вищої освіти, які підготували доповіді за результатами своїх наукових та прикладних досліджень. Свою увагу студенти зосередили на розв’язанні таких актуальних проблем: стабільності психологічного благополуччя населення України в умовах війни, розвитку несприятливих емоційних станів (тривоги та депресії), синдрому професійного вигоряння у працівників певних сфер, зростанню схильності до суїцидальної поведінки у молоді; формуванню та прояву психологічної стійкості українців, можливостям посттравматичного зростання та ін. На секції педагогічного спрямування студенти підіймали питання урізноманітнення технологій навчання молоді, використання штучного інтелекту в навчальному процесі, формуванню креативного інноваційного мислення здобувачів освіти різних рівнів. Хочеться відзначити і підтримуючу атмосферу роботи платформи, і високий рівень підготовки здобувачів вищої освіти, і широту проблематики наукових розвідок, і орієнтацію на практичну корисність результатів, а саме підвищення рівня стійкості українців в умовах війни, пошук сучасних технологій, які сприятимуть швидкому відновленню, нормалізації стану молоді, залученню її до соціальних практик, навчання. Організаційний комітет виражає вдячність студентам та їх науковим керівникам, які в складних умовах знаходять ресурси для співпраці, проведення досліджень, просування наукових цінностей! Ми пишаємось Вами та Вашими здобутками! Також організаційний комітет хоче відзначити найкращі доповіді, які підготували здобувачі освіти, а саме: "Особистісні та когнітивні складові конформної поведінки студентів" (Софія Юношева, 4 курс, 053 Психологія, науковий керівник – доцент О. Вельдбрехт), «Екзістенційні страхи осіб з різним рівнем психологічного благополуччя» (Поліна Карпенко, 3 курс, 053 Психологія, науковий керівник – професор О. Савченко), «Технологія штучного інтелекту: особливості застосування у закладах професійної освіти» (Лариса Арнаутова, 4 курс, 015 Професійна освіта (Економіка), науковий керівник – доцент О. Булавіна). Всіх доповідачів чекають сертифікати учасників конференції, книжки в подарунок та електронна збірка тез конференції! Вітаємо! Віримо в перемогу, продовжуємо працювати, наближуючи її, підтримуємо один одного! Оргкомітет платформи кафедри педагогіки та психології |