Платформа 92 студентської конференції «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВІДНОВЛЕННЯ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДЛЯ ЕКОНОМІЧНОГО ВІДРОДЖЕННЯ УКРАЇНИ»08 Травня 2025р.30 квітня 2025 року відбувалася робота платформи кафедри педагогіки та психології «Психолого-педагогічні засади відновлення людського потенціалу для економічного відродження України» у межах 92-ї щорічної студентської наукової конференції «ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ВІДРОДЖЕННЯ УКРАЇНИ У ПАРАДИГМІ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ». Платформа працювала у двох напрямках: секція 1 – «Особистісний потенціал: розвиток, відновлення, реінтеграція» та секція 2 – «Роль сучасної освіти у відновленні та розвитку людського потенціалу в Україні». У секційних засіданнях взяло участь 34 здобувача вищої освіти: першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійних програм «Економічна та соціальна психологія», «Економічна та бізнес-освіта», другого (магістерського) рівня освітньо-професійних програм «Економічна та соціальна психологія» та «Практична психологія» (Інститут бізнес-освіти імені А. Поручника). Зміст доповідей учасників секції 1 відзначився актуальністю і практичною значущістю. Доповідачі у виступах розкривали теоретичні та практичні аспекти, емпіричні особливості власних наукових досліджень. Крім того, вони надали низку рекомендацій з відповідних наукових напрямів.
У ході обговорень доповідей учасників секції 2 також було виокремлено низку важливих висновків та рекомендацій.
Учасники конференції отримали сертифікати та були нагороджені у наступних номінаціях: Анна Данілевич (УП-401) – «Інноваційність та практична значущість дослідження у підтримці оптимізму студентської молоді в умовах воєнного стану» Аліна Ігнатенко (УП-304) –«Оригінальність дослідження, спрямованого на покращення соціально-психологічного клімату в студентських колективах» Андрій Кір'янов (ПП-201) – «Креативність, оригінальність дослідження, спрямованого на впровадження інноваційних підходів у подоланні інтернет-залежної поведінки студентів» Наталія Кулачек (ПП-202) –«Актуальність, практична значущість та цінність дослідження, спрямованого на психологічну підтримку жінок в умовах війни» Марія Мамась (УП-201) – «Активність і сміливість у наукових пошуках інноваційних ідей з проблеми самореалізації студентів» Ольга Москаленко (УП-302) – «Оригінальність та ґрунтовність дослідження оптимізму студентів, що вселяє віру в майбутнє» Андрій Шинкаренко (УП-401) – «Оригінальність ідей щодо підтримки, адаптації та відновлення особистості в умовах війни» Анна Береза (УБ-401) – «Інноваційні рішення для розвитку економіки» Валерія Кравченко (УБ-401) –«Відродження через освіту» Аліна Лащевська (УБ-401) –«Освітній лідер змін» Дмитро Михайлов (УБ-401) – «Цифровий прорив у професійній освіті» Дякуємо за актуальні, змістовні, інноваційні дослідження! Подальшого розвитку особистісного та професійного потенціалу! |