Педагогічна інноватика Антона Макаренка як концептуальна основа творчої співпраці та професійного розвитку педагогів11 Березня 2020р.11 березня 2020 року на базі Київського професійно-педагогічного коледжу імені Антона Макаренка відбувся Науково-практичний подіум «Закон руху вперед» (педагогічна інноватика Антона Макаренка), присвячений 132-й річниці від Дня народження Антона Семеновича Макаренка (1888-2020)). У заході взяли участь директори, заступники директорів, методисти закладів фахової передвищої та професійної освіти, науково-педагогічні працівники ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, громадські діячі та інші. Захід був присвячений 132-й річниці від Дня народження Антона Семеновича Макаренка. Був проведений флешмоб «Антон Макаренко: цитата дня», в якому учасники висловлювали свої ідеї щодо думок, висловлювань видатного українського педагога. Надзвичайно цікавим був виступ поетеси, громадської діячки, акторки Тетяни Яровициної, яка зробила надихаючу доповідь «Як оживити світ навколо себе». У ході круглого столу «Закон руху вперед – у дії» були заслухані доповіді: «Життєстверджуючі ідеї педагогіки Антона Макаренка» (Віта Данькевич, кандидат педагогічних наук, голова циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін Київського професійно-педагогічного коледжу імені Антона Макаренка), «Впровадження ідей А. С. Макаренка в управління закладом освіти» (Ганна Романова, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри професійної та вищої освіти Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» та інших учасників. У доповіді У круглому столі взяла участь Марина Артюшина, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки і психології ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». У своїй доповіді «Втілення творчих ідей А.С. Макаренко у принципах інноваційно-зорієнтованої підготовки викладачів закладів професійної освіти» вона описала досвід кафедри педагогіки та психології ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» у реалізації психолого-педагогічної підготовки студентів, розповіла про мету і завдання проєкту Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP, окреслила можливі шляхи співпраці закладів професійної, фахової передвищої та вищої освіти у підготовці педагогів для системи професійної освіти. |