Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

П’ятий воркшоп проєкту Erasmus PAGOSTE (Університет Констанца, Німеччина, 05-07.06.2023)07 Червня 2023р.

                        

05-07 червня 2023 року в Університеті Констанца відбувся п’ятий воркшоп проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)».

 

Цілями воркшопу були:

  • обговорити впровадження структур управління на основі партнерства (УОП);
  • проаналізувати хід роботи з впровадження УОП на національному рівні;
  • обговорити реалізацію стратегії дисемінації;
  • обговорити реалізацію та результати проєкту з «критичним другом».

 

Серед учасників представники:

  • Університету Констанца;
  • Віденського університету економіки та бізнесу;
  • Третього римського університету;
  • Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана;
  • Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського;
  • Національного транспортного університету;
  • Української інженерно-педагогічної академії;
  • Міністерства освіти і науки України;
  • Інституту професійної освіти Національної академії педагогічних наук.

 

Томас Дайсінгер та Оксана Мельник (Університет Констанца) зробили загальний огляд реалізації проєкту у розрізі робочих пакетів та запланованих активностей протягом поточного проєктного року.

 

Результати впровадження концепцій розвитку системи підготовки викладачів професійної освіти на основі стандартизації та партнерства та інструменти забезпечення сталості результатів проєкту презентували українські університети – партнери.

 

Під час семінару партнери обговорили:

  • програмний документ щодо впровадження управління на засадах партнерства у підготовці викладачів професійної освіти на національному рівні в Україні;
  • дисемінаційні заходи, організовані українськими університетами - партнерами проєкту;
  • поточний стан та сталість онлайн-платформи для взаємодії між стейкхолдерами, зацікавленими у підготовці викладачів професійної освіти;
  • напрями оновлення освітніх стандартів з підготовки викладачів професійної освіти;
  • забезпечення сталості результатів проєкту.

 

This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein