Факультет управлiння персоналом, соціології та психології

Студентська Олімпіада з «Педагогіки» (13.05.2022)13 Травня 2022р.

                        

13 травня 2022 року у Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана у межах реалізації проєкту Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» відбулася олімпіада з «Педагогіки» для здобувачів освітньо-професійної програми «Економічна та бізнес-освіта».

 

Основні завдання олімпіади:

  • популяризації професії викладача;
  • формування у здобувачів мотивації до самоосвіти;
  • формування професійної культури та ідентичності майбутніх викладачів професійного навчання;
  • узагальнення знань з педагогіки, дидактики та психології професійної діяльності.

 

Незважаючи на перепони, пов’язані з воєнним станом, браком ресурсів і можливостей, захід був успішно проведений.

Олімпіада відбувалася у три етапи:

  • виконання тестових завдань з дисципліни «Педагогіка» на платформі Moodle ;
  • розв’язання педагогічних задач;
  • презентація творчих робіт за однією з тем:

«Сучасний викладач. Який він?»;

«Онлайн-навчання: шляхи оптимізації»;

«Викладач та студент в системі педагогічної взаємодії».

 

Переможці олімпіади:

1 місце –Аліна Лащевська (1 курс);

2 місце – Лариса Арнаутова (2 курс) таАнна Береза (1 курс);

3 місце – Стефанія Глова (4 курс).

 

Під час зустрічі здобувачі різних років навчання мали змогу поспілкуватися, поділитися своїми думками, результатами досліджень та порівняти різні підходи до вирішення актуальних питань професійної діяльності. У віртуальній залі панувала атмосфера зацікавленості та доброзичливості як між самими учасниками, так і організаторами заходу.

 

Організатор заходу – секція «Професійна освіта (Економіка)» кафедри педагогіки та психології КНЕУ.

Організаційний комітет:

  • доц. О.Ю. Саркісова, гарант ОПП «Економічна та бізнес-освіта»;
  • доц. С.М. Дубовик;
  • доц. К.В. Боднар;
  • доц. В.Г. Чужикова.

 

This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein