- Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Проєкти»
- Проєкт ErasmusPlus PAGOSTE»
- Проєкт ErasmusPlus «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP»
- Результати опитування стейкхолдерами змісту ОПП «Економічна та бізнес-освіта», проведеного у межах проєкту Erasmus PAGOSTE
Результати опитування стейкхолдерами змісту ОПП «Економічна та бізнес-освіта», проведеного у межах проєкту Erasmus PAGOSTE10 Травня 2023р.
Командою проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» КНЕУ проведено опитування серед стейкхолдерів освітньо-професійної програми «Економічна та бізнес-освіта» спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)» галузі знань 01 «Освітні науки/Педагогіка» (бакалаврський рівень підготовки).
Мета опитування – оцінювання роботодавцями змісту освітньо-професійної програми «Економічна та бізнес-освіта», актуальності та затребуваності компетентностей, програмних результатів й освітніх компонентів для майбутньої професійної діяльності здобувачів за фахом.
В опитуванні взяли участь представники:
- закладів професійної (професійно-технічної) освіти;
- закладів вищої та фахової передвищої освіти;
- наукових установ та інших організацій.
Основні результати опитування:
- 52,5 і 40% респондентів вказали, що рівень розробки ОПП є відповідно високим і вищим від середнього;
- 82,5% зазначили, що запропонована ОПП дозволяє забезпечити успішну підготовку бакалаврів з професійної освіти;
- 85% респондентів вважають, що випускник ОПП буде успішним на ринку праці.
Серед найбільш значущих компетентностей, якими мають оволодіти здобувачі, котрі навчаються за цією ОПП:
- здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
- здатність виявляти ініціативу та підприємливість;
- здатність застосовувати освітні теорії та методології у педагогічній діяльності;
- здатність забезпечити формування у здобувачів освіти цінностей громадянськості і демократії;
- здатність керувати навчальними/розвивальними проєктами;
- здатність реалізовувати навчальні стратегії, засновані на конкретних критеріях для оцінювання навчальних досягнень;
- здатність використовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення та інтегрувати їх в освітнє середовище та ін.
З результатами опитування можна ознайомитися за посиланням:
Результати опитування стейкхолдерів щодо змісту ОПП «Економічна та бізнес освіта» спеціальності 015 «Професійна освіта (Економіка)»